Beantwoord

interactieve tv werkt niet: alleen NPO 1,2 en 3 werken, rest op zwart: Help

  • 22 October 2019
  • 11 reacties
  • 4234 Bekeken

Sinds een paar dagen werkt de tv box niet goed meer. alleen de zenders NPO 1,2 en 3 werken, alle andere op zwart. Dus ook Ziggo en Fox.Wat te doen?

Hij geeft ook geen enkele programma informatie door, staat op 1 januari, geeft de tv gids niet weer etc

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 October 2019, 20:08

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7

even de stroom er af en er weer op moet het probleem oplossen.

 

Werkt dat niet dan moet de box een reset hebben druk dan met een tandenstoker in het gaatje aan de zijkant voor 30sec. heb je een box met opname meld dit dan even, deze moet op afstand gereaet worden. alle opnames gaan dan veloren.

Hi Hidden,

dank voor je reactie maar dit heb ik al meerdere keren gedaan.:disappointed_relieved:

Voor niemand een bekend probleem dit?

Reputatie 7

reset geprobeerd ?

oke, gaatje en tandenstoker nog niet geprobeerd, ga het direct doen, heb geen opname box. wederom dank

uhm, klinkt altijd raar dit...maar ik kan het gaatje niet vinden…..het gaat om de tv box waar ik dat zou moeten doen toch? zie geen gaatje aan de zijkant

Reputatie 7

welke type heb je ? dit staat op de onderkant

amino 610x

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kleywmic 

 

Indien Je nog problemen ervaart kan je het volgende proberen :

Verwijder het stroom en de UTP kabel van de tv box.

Haal ook even de modem van het stopcontact voor een paar seconden.

Start de modem weer op en als de verbinding er weer is sluit de tv box ook op het stroom aan en verbind hem pas met internet als je de melding ziet dat er geen internet verbinding is.

 

Laat maar weten of het lukt 👍

Beste Waqqas, dank je voor het meedenken, deze stappen heb ik nav de tips op de tmobile site meerdere keren geprobeerd, helaas nog zonder effect. Ik probeer het gewoon nog een keer, nieuwe dag nieuwe kansen :-)

@Hidden.nld en @waqqas...het werkt weer…...super super dank voor de support!

Reputatie 7
Badge +15

Top dat het weer werkt, geniet van de Champions league 👍👍👍

Reageer