Beantwoord

Interactieve tvbox opnemen

  • 12 October 2019
  • 3 reacties
  • 314 Bekeken

Hallo,
Ik heb zojuist een abonnement afgesloten met 2 tv boxen. Nu weet ik dat de interactieve tv boxen met harddisk niet op voorraad zijn. Wanneer deze wel weer op voorraad zijn kan ik deze dan aanvragen en ruilen met de gewone boxen?
icon

Beste antwoord door Brian 17 October 2019, 16:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @JWHmulken, dat is zeker mogelijk! Zodra de TV Boxen weer beschikbaar zijn kan je dit op elk moment omwisselen. Ik durf op dit moment alleen nog niet te zeggen wanneer dit zal zijn. :innocent:  

Oke dat is fijn. 

Is die extra €5 dan per box of in totaal?

En maken jullie een melding als deze TV boxen weer op voorraad zijn?

 

Reputatie 7

Hey @JWHmulken,

Die € 5,- extra is per TV Box. Hoeveel TV Boxen zou je graag willen omruilen? Er komt geen aparte melding zodra ze weer op voorraad zijn. Via onze bestelpagina en je My T-Mobile Thuis omgeving kun je zien je wanneer ze weer op voorradig zijn. :relaxed:

Reageer