Beantwoord

internet verbinding (beeld valt weg)

  • 18 October 2020
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Goedendag, heb nu meermaals de sportzondag mogen missen door falen van uw zijde. Inmiddels is mij bekend dat ik in een probleem  zone woon  en mijn verbindingsproblemen in kaart zijn gebracht maar nog niks is opgelost. Vanaf maart bied u een niet 100% service waarvoor ik wel volle mep kan neerleggen. Nog erger is dat de uitval langer en langer duurt en het probleem zich steeds groter voordoet. Na vandaag 50 minuten te hebben moeten aanhoren dat ik dit niet van u gewend ben kan ik u mededelen sorry ik ben het wel gewend inmiddels. Graag verneem  ik uw reactie 

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 21 October 2020, 15:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Abko, ik heb even terug gekeken en ik zie inderdaad dat er al vaker contact is geweest. We hebben de verbinding ook al een aantal keer onderzocht maar iedere keer lijkt het zich weer op te hebben gelost wanneer onze technische dienst het onderzoek start. Zou je mij misschien wat meer informatie kunnen geven? Hoe vaak komt het wegvallen van het beeld voor? Zie je dan een foutmelding staan? Loopt het beeld vast? Gebeurt er wat anders? Werkt je internetverbinding op dat moment nog wel? Gebeurt het met alle zenders of alleen bij specifieke zenders? Heb je de TV Box rechtstreeks bekabeld aangesloten op de modem of zit hier bijvoorbeeld nog een eigen switch of router of een powerline adapter tussen? Ik hoor het graag! 

Reageer