Beantwoord

Internet via tv aansluiting t-mobile thuis

  • 15 October 2018
  • 3 reacties
  • 620 Bekeken

Besten,

zojuist tmobile thuis geïnstalleerd. Helaas werkt mijn smart tv en mijn sonos systeem niet meer. Nu kom ik erachter dat er geen internet signaal via de tv aansluiting wordt verstuurd. Wat ontzettend ouderwets!

ik heb geen loze leidingen over, extra kabels trekken is dus geen optie. Dit betekend dat ik zowel beneden als boven geen bekabeld internet meer heb. Super balen. Niks werkt nu meer.

kan iemand mij vertellen of ik toch via de tv aansluiting een internet verbinding tot stand kan brengen? Dit zodat buiten mijn tv kastje ook mijn smart tv en sonos het gewoon doen? Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Dit wordt namelijk niet bepaald gemeld als je het abonnement afsluit. Lijkt me toch niet dat ik hier een uitzondering in ben.

Groet,

joost
icon

Beste antwoord door RolandV 16 October 2018, 10:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey @Joostgroot allereerst welkom bij T-Mobile en de Community! 😁 Een utp optimizer kan je probleem oplossen, maar zoals @RolandV al aangeeft, zal je internetsnelheid daar wel lager van worden.

Het scheelt in ieder geval wel in het trekken van kabels.
Reputatie 2
Kan wel maar je max. internetsnelheid is dan lager al zal je daar met DSL misschien niet zoveel van merken. Met glasvezel zal je waarschijnlijk niet boven de 100 mbs uitkomen
Hi all,

zou een utp optimizer mijn probleem oplossen? Of is dit er eentje in de categorie: if it sounds to good to be true it probably is?

https://www.cablers.nl/epages/Cablers.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/Digiproof/Products/695002300

Reageer