Beantwoord

ir-remote kabel


ik zoek een remote kabel voor het stb-kastje ENTONE Amulet 515b.
waar vind ik die?
icon

Beste antwoord door Brian 6 November 2018, 14:42

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Hi janhenkodink, wat bedoel je precies met een remote kabel? Afgaand op je titel bedoel je dan een infrarood kabel/convertor? Wij leveren alleen de standaard kabels om de TV Box aan te sluiten en de afstandsbediening. Mocht die laatste defect zijn dan sturen we graag een nieuwe naar je op! Eventuele andere kabels worden niet ondersteund.
Hallo Brian,
dat zou geweldig zijn! Mijn STB zit in een kastje, vandaar die remote kabel waardoor niet het kastje steeds open hoeft.

Ik hoor graag wat voor info je nog van mij nodig hebt.

vriejndelijke groet,
Janhenk Odink
Reputatie 7
Hi Jan!

Geen probleem! We doen dit graag voor je. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd, zodat jij het kastje lekker dicht kunt laten. Het apparaat heb je binnen 5 werkdagen in huis. Veel TV-kijkplezier!
Top!
Dank voor de goede service!!

prettige dag,

Janhenk Odink
Reputatie 7
Heeeel graag gedaan Janhenk! Ik wens jou ook een fijne, zonnige dag toe. Mocht je nog T-Mobile Thuisvragen hebben, ik sta voor je klaar.
Hallo zo juist aangesloten op TMobile Thuis en ik kan mijn Mediabox (Model 515B) ook niet bedienen met de kast dicht.

Graag ontvang ik een kabel waar ik mijn IR kan verlengen via de IR jack aansluiting welke op de achterkant van de box zit.

Met vriendelijke groet,
Danny
Reputatie 7
Hi Danny1, ondanks de wat verwarrende berichten hierboven leveren wij geen IR-extenders. 🙂 Je kan deze wel online vinden en eventueel zelf aansluiten
Hi Brian,

Is de officiële ir-extender welke bij mijn Medaibox hoort wel te koop via een T-Mobile winkel? Of evt. een andere winkel.

Dit betreft een 3,5mm Jack aansluiting en is mijns inziens beter dan een kabel welke je moet plakken op het 'oog' van de Mediabox.

Groet,
Danny
Reputatie 7
Hoi @Danny1

Dat is een lastige vraag. Ik ben niet bekend met IR-extenders. Ik kan hier dan ook geen officieel (of officieus!) advies in geven. Het enige wat ik kan meegeven is de ervaring die ik van klanten heb gehoord. Die is dat IR-extenders niet soepel werken in combinatie met onze TV Boxen. Ik zou dus goed checken of ze compatibel zijn!

Laat je weten hoe het jou vergaat? Wellicht dat andere klanten dezelfde vraag hebben!
Hoi @Sander

Ik had een goedkope IR-kabel via Amazon.de besteld helaas veel beloftes en nooit geleverd.

Vandaag met kerst een Harmony gekregen en dit werkt super i.c.m. al mijn apparatuur inclusief de Mediabox (Model 515B).

Het blijft natuurlijk jammer dat T-Mobile deze kabel niet kan leveren of standaard in de doos stopt.

Maar goed de Logitech Harmony is een mooi device waar ik nu scenarios in heb gezet zoals TV aanzetten juiste input selecteren en gelijk de Mediabox aanzetten.
Reputatie 7
Hi @Danny1, de Logitech Harmony is inderdaad een mooi stukje techniek! 🙂 Zit hier ook een IR-Extender bij?

Reageer