Beantwoord

Is er al een een nieuwe tv box?

  • 6 December 2018
  • 9 reacties
  • 1554 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb nog steeds het gedrocht van Entone in gebruik. Extreem traag net als 4 jaar geleden. Helaas wordt het erger en erger. Tmobile heeft de ontvanger al een keer vervangen maar dat heeft uiteraard niks uitgehaald.

Is er inmiddels 3/4 jaar later eindelijk een knappe ontvanger?
icon

Beste antwoord door Brian 11 December 2018, 16:58

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
ja er is een nieuwe ontvanger. alleen deze word niet omgewisseld 😔
je zou een maand een stb met hdd recorder kunnen proberen 😇
ja er is een nieuwe ontvanger. alleen deze word niet omgewisseld 😔
je zou een maand een stb met hdd recorder kunnen proberen 😇


Het is toch te bizar voor woorden. Ben je 4 jaar klant en moet je gaan overstappen omdat tmobile weigert om knappe apparatuur te leveren.

Zowel het modem als de tv ontvanger zijn dramatisch verouderd. Het modem zelf al vervangen maar voor de tv kastjes zie ik dat niet zitten.

Dan maar naar de concurrent.
Reputatie 7
Badge +4
Als je 1 Entone Kamai 510b heb dan krijg je er een Entone Kamai 510b heb je geen Entone Kamai 510b dan krijg je een Amino Aria 6
Reputatie 7
Hi Bremg, de Kamai 510 zijn we inmiddels al aan het vervangen voor de nieuwe Kamai 610 maar op dit moment wordt deze alleen nog aangeboden aan nieuwe klanten. We blijven ook de "oude" TV boxen gewoon updaten en deze hebben dezelfde functies al de nieuwe dus ze zijn zeker niet verouderd!
Reputatie 7
Badge +1
Toen T-Mobile Vodafone thuis overnam stonden er hoogst waarschijnlijk nog een paar containers uit China met daarin de Draytek modems en tv Boxen, uiteraard worden deze eerst uitgefaseerd, het weggooien zou zonde zijn.

Gelukkig worden nu betere tv boxen uitgeleverd, helaas wel aan nieuwe klanten dit geldt tevens voor de modems.

Hi Bremg, de Kamai 510 zijn we inmiddels al aan het vervangen voor de nieuwe Kamai 610 maar op dit moment wordt deze alleen nog aangeboden aan nieuwe klanten. We blijven ook de "oude" TV boxen gewoon updaten en deze hebben dezelfde functies al de nieuwe dus ze zijn zeker niet verouderd!

Andere providers hebben de mogelijkheid om de stb te “upgraden” n.a.v. aanschaf hun nieuwe 4K televisie. (o.a. Ziggo Mediabox Next)
Ik zie/lees daar niets over bij t-mobile.

Reputatie 7
Badge +4

4K is in opmars ja, echter veel aanbod is er helaas nog niet geloof dat het maar om 3 of 4 zenders gaat. ziggo bied het alleen aan bij hun duurdere pakketten van 87.50.

Hoeveel zou je redelijk gezien extra willen betalen voor een 4k settopbox. 

Omdat ik nu ook al een “grootverbruiker” ben wil ik er best extra voor betalen.
Het gaat hier bij T-mobile om 10 euro in de extra boxen, dus ik zou denken max 15 euro?

Reputatie 7
Badge +1

In mijn simpele beleving is het zo dat realistisch gezien de Entone 510 technisch gezien op z'n laatste benen loopt,  vergelijkt het met een oudere laptop je kunt dan wel wat dingen vervangen door nieuwere maar een keer is de koek op en ook het upgraden houdt een keer op.

Kijk je op Google naar de specs van de Entone 510 heb ik het idee dat de Entone ook aan het eind van haar mogelijkheden zit, of de Arris en Arcadyn van o.a. KPN en Telfort beter zijn durf ik niet te zeggen wel weet ik dat ze veel meer mogelijkheden hebben.

Reageer