Beantwoord

Je hebt geen rechten om dit programma te bekijken

  • 31 May 2019
  • 6 reacties
  • 306 Bekeken

Op deze flora diverse meldingen gezien rond dit onderwerp maar helaas geen afdoende oplossing.

Ik heb op de PC (bekabeld via Dryteck (glasvezel) Modem Tv Mobile Thuis) met Chrome (versie Google Chrome is up to date Version 74.0.3729.169 (Official Build) (64-bit) bovenstaande foutboodschap " Je hebt geen rechten om dit programma te bekijken "Het heeft gewerkt maar nu dus niet meer. Op de Ipad met IOS OK op de telefoon met Android OK

Overigens is het een crime om in contact te komen met de klantenservice over problemen doordat t mobile mobile en thuis hetzelfde web interface gebruiken en zaken door elkaar lopen. Neem een voorbeeld aan ziggo de concurrent. Bagger netwerk maar wel een goede website.
icon

Beste antwoord door va400000 31 May 2019, 11:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
@va400000 , welkom op het forum voor en door klanten.

Zie dat je de stable version voor Windows al gebruikt, dus een update daarvan is dan ook niet nodig.
Heb je het ook nog geprobeerd in een andere browser bijv. Firefox browser of Opera browser ?

Of IE zelf?

Een advies vanuit google chrome over deze issue kun je hier vinden.
@Pieter_B Ik heb een hekel aan 'proberen' omdat ik niet allerlei andere browsers will introduceren zonder gedegen verdenking dat Chrome zou falen. Overigens werkt IE ook niet...

Via IE

==============

Welkom bij TV Anywhere

Helaas ondersteunt jouw device of browser onze videoplayer niet. Probeer het nogmaals met een andere browser.
====================


Omdat het gewerkt heeft met chrome en de verwijzing naar Google chrome site settings ook geen soelaas bieden (alles op ask gezet) dus maar weer de handen in de lucht.
Net een gesprek gehad met Jeroen van de klantenservice (na 23 minuten aan de lijn) over een klantenvoordeel dat plots weg was via een email en aan de site bleek te liggen. Ik ga er dus maar weer vanuit dat dit probleem zich ook vanzelf oplost, Gelukkig heb ik nog alternatieven via mijn Xioma android kastje

EXTRA: En jawel hoor: nu werkt zowel bij Edge als Chrome weer. Dus NIETS verandert.....

Case closed

Maar website blijft een ramp
helaas te vroeg gejuicht. Wederom zoveel

in Edge als in Chrome hetzelfde gedoe. Zie screenshots
Reputatie 7
Hoi @va400000,

Deze melding is mij niet bekend. Kan het zijn dat de browser of laptop een instelling heeft die content of video blokkeert? Kun je testen met een ander device? Of eventueel via de browser op een tablet of telefoon?

Voor de zekerheid post ik hier de minimale vereisten van de browsers:
-> Google Chrome (versie 35+), Firefox (versie 47+), Internet Explorer (versie 11+), Microsoft Edge en Safari (versie 8+).
Hallo @Sander

Eerder heb ik al aangegeven dat ik de laatste versie Chrome, Edge en IE heb.
En zonder wat aan te passen werkt het weer. Ik heb nu nmog behoefte aan de oorzaak. Mijn idee is dat dit te maken heeft met de status van mijn KlantVoordeel. Je weet wel de email die nergens op sloeg. Toen ik opnieuw na 23 minuten wachgen met iemand gesproken had, is mijn klantvoordeel gekoppeld en zowaar vrijwel dircet daarna dee ie het weer op de PC. Op Ipad en telefoon (android ) geen issue.

De melding heeft betrekking op rechten (van uitzending of indien gewenst films. Netflix heeft dat standaard en dus heb ik met netflix ook nooit problemen. Met ziggo ook problemen op de PC soms als ik met HDMI naar de TV ga. OP Ipad dan ook. Heeft dus niets van doen met versies alleen met rechten.

T mobile moet me dit bevestigen zodat ik bij de volgende keer niet door de hoepels van niet technische zaken hoef met de klantenservice

Groet en bedankt voor je reactie. Helaas niet met de oplossing...
Reputatie 7
Hoi @va400000,

Superblij met je update: dank daarvoor! Wat het nou geweest is, blijft gissen. Ik snap dat je het Klantvoordeel hieraan koppelt, aangezien het kennelijk gelijktijdig veranderde, maar het zou mij ten zeerste verbazen. Dit staat namelijk volledig los van elkaar. Het ene is een kortingsprogramma met impact op je rekening, ons klantensysteem en mogelijke trigger voor e-mails. Je TV abonnement en de TV app is een platform dat hier los van staat. Je TV Box bleef wel gewoon werken toch? Dat betekent dat je TV abonnement gewoon actief bleef. De reden is voor mij dus nog steeds onbekend. Ik ben in ieder geval blij dat het weer werkt!

Fijne avond!

Reageer