Beantwoord

Kan apparatuur nog niet terugsturen

  • 4 november 2019
  • 4 reacties
  • 333 Bekeken

Ik heb een email ontvangen dat ik apparatuur moet terug sturen maar dat gaat nog niet. Ik heb een nieuw kastje gekregen waarmee ik ook kan opnemen maar die werkt nog niet dus ben nog tv aan het kijken op de standaard kastjes voor interactieve tv. Ik zou nog horen wanneer ik de nieuwe met opname mogelijkheid kan installeren. 

icon

Beste antwoord door Gioia 14 november 2019, 12:39

Hoi @MarciaBeekman,

 

Sorry voor mijn late reactie! Ik zie gelukkig dat je inmiddels gebruik aan het maken bent van je nieuwe apparatuur, klopt dat? Werkt alles helemaal zoals het zou moeten? Mocht je ergens niet uitkomen laat je het mij dan even weten? Dan ga ik je helpen!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Is het niet zo dat je die nieuwe gewoon moet aanmelden met abonnee nummer en pincode?

Ja normaal gesproken wel maar dat werkt nog niet. 

Reputatie 6
Badge +4

@MarciaBeekman Goeiemorgen.

 

Nou lekker dan, dan zal je helaas een reactie van webcare af moeten wachten. Dit kan een paar dagen duren, dit gaat op volgorde.

 

Hopelijk is het snel gefixt dan.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @MarciaBeekman,

 

Sorry voor mijn late reactie! Ik zie gelukkig dat je inmiddels gebruik aan het maken bent van je nieuwe apparatuur, klopt dat? Werkt alles helemaal zoals het zou moeten? Mocht je ergens niet uitkomen laat je het mij dan even weten? Dan ga ik je helpen!

Reageer