Beantwoord

Kan geen serie opnames plannen - foutmelding 50 geplande opnames bereikt

  • 3 January 2021
  • 9 reacties
  • 316 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Als ik een serie opname wil starten dan geeft hij een foutmelding dat het maximum van 50 geplande opnames is bereikt.

Dit terwijl de reeds opgenomen opnames maar op 40 staat en ook de geplande opnames staat maar op 10.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 5 January 2021, 16:35

Bekijk origineel

9 reacties

De tv box is rechtstreeks op het modem aangesloten middels utp kabel. (2mrt)Tweede tv ook rechtstreeks via utp kabel van 25mtr (zolder verdieping) wifi van modem is uitgeschakeld omdat dit via een mesh gerealiseerd is hopende je hier mee iest meer geïnformeerd te hebben bedankt voor het meedenken ! Ik hoop op een voorspoedige oplossing mvg

Het geheel is aangesloten door een monteur van jullie, ik neem aan dat dit goed is. Volgens mij is het een software matig probleem ik kan opnemen echter na 4 opnames krijg ik de melding dat er niet meer opnames zijn toegestaan? Ik begrijp niet wat dit met mijn aansluiting te maken heeft?

mvg

Hoi @Jason, dan doet hij het nog steeds niet. Dit zijn momenteel handmatige losse opnames, met daarbij nog 1 serie opname van RTL Boulevard. Dit is natuurlijk wel een dagelijkse opname, maar zolang de gereserveerde ruimte er nog is zou dit moeten werken lijkt mij?

Een opgenomen opname verwijderen en opnieuw plannen helpt niet. Ook een herhalende opname verwijderen en opnieuw inplannen werkt niet.

Bij de foutmelding geeft hij tevens de code 133092 aan.

Reputatie 7

Hoi @Jurgen2021 ,

Ik vraag je dit, omdat we vanaf onze kant graag de TV Box bekijken om te zien of aan de achterkant alles goed zit. Nu loopt de verbinding van TV Box via het modem. Deze herkent ons systeem als offline. Wil ik het probleem kunnen aankaarten bij de specialisten, dan willen zij graag de TV Box vanaf onze kant kunnen bekijken. Ik wil je vragen om het modem en Media Converter kort van een powerflip te voorzien. Hoe je dit precies doet, vind je in dit topic (link is klikbaar). Wil je het mij laten weten? Op deze manier kunnen we namelijk zorgen dat ook voor jou de problemen worden opgelost! 

Reputatie 7
Badge +16

@OlavW Ik zet je uitleg door naar de specialisten zodat het in behandeling wordt genomen. Bedankt voor het meewerken en meedenken; we gaat dit sowieso oplossen!

Houd er wel alsjeblieft rekening mee dat de huidige verwerkingstijd schommelt tussen de vier en zeven dagen. Dit betekent in de praktijk dat het ietwat langer kan duren eer je een oplossing aangereikt krijgt.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben of hulp kunnen gebruiken, stel deze gerust.

Een prachtig weekend toegewenst!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @OlavW, dat is niet helemaal hoe het hoort te werken. We spraken elkaar eerder al over het andere TV issue, dus dat laten we dan buiten beschouwing want dit is een op zichzelf staand probleem.

Wat gebeurt er wanneer je de geplande opnames tijdelijk uitzet en dan opnieuw inplant? Je geeft aan dat er tien geplande opnames zijn, zijn dit opnames van (ik zeg maar wat als voorbeeld) Veronica Inside en dan als reeks? Dus zeg maar op maandag en vrijdag gedurende drie weken, of zijn het losstaande programma's? Want dan zou de Cloud kunnen denken dat je al op die bereikte vijftig zit.

Wat gebeurt er wanneer je de opgenomen opnames met één verminderd door er eentje te verwijderen en het dan opnieuw probeert? Het is wel erg toevallig dat het maximum van vijftig op die manier dan behaald zou worden, namelijk. We gaan dit tot op de bodem uitzoeken!

Ik heb precies hetzelfde probleem kunt u mij hier ook mee helpen of een oplossing aandragen?

Reputatie 7

Hi @Jurgen2021,

Betreft dit het modem van T-Mobile? Ik meet vanaf onze kant dat er namelijk geen verbinding mogelijk is vanaf het aansluitingspunt tot het modem. Ervaar je naast de problemen met de TV Box nog andere problemen met je verbinding? Ik ben erg benieuwd naar de aansluiting van het modem. Ben je misschien in de mogelijkheid om hier een foto van te maken? Ik begrijp goed dat dit flink wat vragen zijn, dus neem je tijd! Ik denk graag met je mee naar een oplossing. 

Reputatie 7

Hi @Jurgen2021 ,

Ook bij jou kijken we graag meer naar een oplossing! Ik heb geprobeerd de TV Box van een afstand te bekijken, maar lijk geen verbinding te kunnen maken met het modem. Nu ben ik erg benieuwd hoe de set-up bij jouw Thuis in elkaar steekt. Kan je mij vertellen hoe het modem en de TV Box zijn aangesloten?

Reageer