Beantwoord

Kan niet inloggen op TV Anywhere

  • 30 september 2019
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

Het lukt me niet om in te loggen op TV anywhere...
Ik vul mijn TVklantnummer en TVpincode in, maar dan krijg ik een melding dat het ww/gebruiksnaam onjuist is... Dat het niet klopt.

Waar kan dit aan liggen?

ik heb 2 weken terug wel pas TV+internet aangevraagd...misschien is het nog niet aangesloten? maar waarom krijg ik dan wel al mijnTV klantnummer en code?
icon

Beste antwoord door Brian 2 oktober 2019, 10:52

Hi @Thorax88, ik geef je graag meer informatie! Je kan gebruik maken van TV Anywhere zodra jouw abonnement van start is gegaan, in jouw geval is dit 15-10-2019. Vanaf die datum zou je dan ook zonder problemen in moeten kunnen loggen en kan je overal je favoriete films en series kijken! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi @Thorax88,

Welkom bij T-Mobile en welkom bij de T-Mobile online community.
Dit is een klant helpt klant forum, met actieve ondersteuning vanuit T-Mobile.

Als je inlogt in je My T-Mobile thuis omgeving welke gegevens zie je dan?
We horen het graag van je.
Hi Seccie,
Dit is wat ik zie

Reputatie 6
Badge +10
..
Reputatie 7
Badge +7
Hi @Thorax88, ik geef je graag meer informatie! Je kan gebruik maken van TV Anywhere zodra jouw abonnement van start is gegaan, in jouw geval is dit 15-10-2019. Vanaf die datum zou je dan ook zonder problemen in moeten kunnen loggen en kan je overal je favoriete films en series kijken! 🙂

Reageer