Beantwoord

Kan niet meer opnemen

  • 11 december 2018
  • 14 reacties
  • 552 Bekeken

Ik kan niet meer opnemen en de opnames niet meer afspelen.
icon

Beste antwoord door Brian 24 december 2018, 12:32

Hi @zgerrald, balen dat het nog niet werkt. Ik heb onze technisch specialisten ingeschakeld en ik verwacht dat we je TV Box om gaan ruilen voor een ander exemplaar. Mijn collega's nemen hierover contact met je op via e-mail!
Bekijk origineel

14 reacties

Hoi zgerrald.

Heb je al geprobeerd of een powerflip helpt? Je vindt de instructies in dit topic.

Laat je weten of het geholpen heeft?
Al geprobeerd maar heeft niet geholpen.
Reputatie 5
Badge +3
Hi zgerrald,

Bedankt voor het proberen van de powerflip! Om jouw TV Box een schop onder de kont te geven en de opnamefunctie terug te toveren, wil ik een fabrieksreset op jouw TV Box uitvoeren. Hierdoor verlies je alle oude opnames. Vind je het goed dat ik deze reset morgen voor je doe? Als het seintje van je krijg, ga ik ermee aan de slag!
Hoi Sterre,

Dat is prima.
Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +3
Hi zgerrald,

Bedankt voor je akkoord. Ik heb zojuist de reset uitgevoerd. Het herstarten van de TV Box zal een paar minuten duren. Ik hoor graag wat de status van jouw opnamefunctie daarna is!
Hoi Sterre,

Het heeft niks geholpen.
Ik kan de opnames nu zelfs niet meer terug vinden. Die functie lijkt wel verdwijnen.
Reputatie 5
Badge +3
Hi @zgerrald,

Bedankt voor je terugkoppeling. Goed dat je aangeeft dat de functie verdwenen lijkt te zijn, daar weet ik een trucje voor! Kun je deze stappen doorlopen?

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie
4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface
De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.

Laat je me het weten of je nu weer fijn kunt genieten van de opnamefunctie?
Hoi Sterre,

Het heeft helaas niks geholpen.
Reputatie 7
Badge +7
Hi zgerrald, dan kunnen we nog één ding proberen! Zou je onderstaande eens in volgorde uit willen voeren? Als ook dat niet werkt laat het dan even weten, dan zorg ik dat we de TV Box om gaan wisselen!

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Ha Brian,

Het heeft niks geholpen.
Reputatie 7
Badge +7
Hi @zgerrald, balen dat het nog niet werkt. Ik heb onze technisch specialisten ingeschakeld en ik verwacht dat we je TV Box om gaan ruilen voor een ander exemplaar. Mijn collega's nemen hierover contact met je op via e-mail!
Ha Brian,

Inmiddels een andere box gekregen.
Een gebruikte want er stonden nog opnames op van iemand anders. Op zich geen probleem maar deze hapert ook alweer. Hij geeft aan dat de schijf volzit maar er staat niks op. Ik hoop dat je dit snel op kan lossen want ik ben er onderhand wel klaar mee.
Reputatie 7
Badge +7
Hi @zgerrald, ik heb zojuist je TV Box op afstand een fabrieksreset gegeven maar ik zie geen harde schijf op de nieuwe TV Box. Het lijkt er op dat het geruilde exemplaar defect is, excuses hiervoor. Ik laat een nieuwe opsturen, laat zeker weten of deze wél goed werkt, dan kijk ik daarna graag naar een tegemoetkoming voor het ongemak!
Ha Brian ik laat het zeker weten of ie goed is.
In ieder geval alvast bedankt voor de snelle reactie.

Reageer