Beantwoord

Kan niet op tv anywhere komen

  • 28 September 2020
  • 9 reacties
  • 193 Bekeken

Krijg dit in beeld...wat te doen??

 

icon

Beste antwoord door Brian 1 October 2020, 16:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6

@Smitje7475 Dat komt waarschijnlijk omdat de oude TV Anywhere gaat stoppen. Als je naar t-mobiletv.nl gaat, kun je gebruikmaken van de nieuwe versie.

Dank u! Werkt weer prima :point_up:

Echter kan ik alleen maar op full screen kijken...dus niet verder werken op de pc….hoe zet ik full screen uit??

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Smitje7475, top dat het nu weer werkt dankzij de nieuwe inloglink die @TMTV stuurde! 

Wat betreft de fullscreen-optie, ik citeer onze TV developer Hans-Juriën graag: “Ik begijp je opmerking v.w.b. Fullscreen wel, maar je kunt de pagina gewoon open laten en via ‘Alt+Tab’ gewoon switchen naar een andere brower of ander venster van dezelfde browser.”

Er is voorlopig geen alternatief, sorry voor het ongemak!

Dit werkt helaas niet. De site stopt met streamen…. Kan ik ook weer op de “oude” app komen? Dit ook vanwege teletekst, die knop werkt ook niet meer in de nieuwe app (decoder), dus kwijt op tv….(ondertiteling). Het is er helaas niet op vooruit gegaan met de nieuwe app, graag weer terug naar de oude situatie.

 

Op mijn android tablet doet hij het helemaal niet en op de pc moet ik na 5 min. steeds weer opnieuw inloggen…

 

Reputatie 7
Badge +1

even op het kopje naast admin klikken en bij vergrendelde zenders de leeftijd instellen op 18, en dan zou de app gewoon door moeten spelen, ik geef toe dat de app nog niet 100% perfect werkt zo moet men na afsluiten bij een volgende opstart opnieuw de pincode invullen

Hij komt niet zo vér …… na inloggen geeft hij “T Mobile is gestopt” aan. Dus kan niet bij het kopje 18+ komen. Erg jammer dat u een nieuwe app update/installeerd terwijl deze nog vol fouten e.d. zit. Trouwens waarom iets veranderen terwijl het jaren prima werkte?

Reputatie 7

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Om het overzicht te kunnen bewaren heb ik dit topic gesloten. Je vindt het nieuwe topic hier.