Beantwoord

Kan niet opnemen

  • 30 October 2017
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

Ik heb sinds 2 weken t-mobile thuis maar ik kan sinds het begin niet opnemen. De recorder geeft aan dat mijn harde schijf vol is, terwijl er geen enkele opname is gedaan. Kunnen jullie helpen?
icon

Beste antwoord door Rolf M. 1 November 2017, 15:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Dit helpt denk ik wel... :)

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/tv-box-geeft-aan-dat-er-geen-schijfruimte-is-284278
Reputatie 7
Hi Henkyhenk, je wil natuurlijk zonder problemen op kunnen nemen! Ik zie dat één van mijn collega's de TV-Box inmiddels op afstand gereset heeft, helemaal goed! Als je nog problemen ervaart laat het dan zeker weten!
Helaas heeft het niet geholpen. Nog suggesties?
Reputatie 7
Hey Henk, ik zie dat het inmiddels wél gelukt is, klopt dat? Zo niet dan hoor ik het graag!

Reageer