Beantwoord

kan niet opnemen

  • 2 May 2021
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

ik kan nergens opneem functie aanzetten of cloudopnemen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 May 2021, 15:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dannyvl.x 

Je zit dan waarschijnlijk nog op het oude tv platform?

@Waqqas dat kan maar zo vorige week woensdag had ik tmobile gebeld en meneer vertelde dat hij iets moest update voor mij en hij zal dat doorzetten.

Maar tot nu toe heb ik nog niks kunnen opnemen

Ik kan ook nergens in mijn interactieve tv abonnement iets vinden over programma's opnemen.

Wat kan ik nu het beste doen?

Reputatie 7
Badge +15

@Dannyvl.x 

In dit topic kan @Jason je overzetten naar het nieuwe platform zo te lezen, plaats er gewoon een verzoek.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/interactieve-tv-naar-t-mobile-tv-330116/index3.html

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dannyvl.x, we spraken elkaar al in het andere topic waar @Waqqas je mee adviseerde, dus ik kom alleen je topic binnenvallen om aan te geven dat we dit topic sluiten! 😉