Beantwoord

Kan T-Mobile geen fatsoenlijk TV signaal leveren

  • 3 mei 2021
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

In 2018 ben ik overgestapt van Telfort naar T-Mobile. Vanaf  dat moment heb ik haperend tv beeld. Diverse monteurs (o.a. van Guidion) over de vloer gehad en niemand wist een oplossing. Omdat mijn dochter die aan de andere kant van de stad woont met dezelfde problemen kampt ben ik bang dat T-Mobile dit probleem niet weet op te lossen.3 Weken geleden drie dagen achtereen storing (Dordrecht) . En hoewel de technische dienst meldde dat de problemen waren opgelost is dat niet het geval wat het TV signaal betreft. Internet 1000Mb en telefoon zijn okay.Overweeg (met tegenzin) om over te stappen want T-Mobile heeft ruimschoots de tijd gehad e.e.a op te lossen.

icon

Beste antwoord door Jason 6 mei 2021, 13:01

Goedemiddag @Vulpes82, welkom op de Community!

Er is inderdaad nog geen oplossing geboden, althans we hebben dit wel geprobeerd, maar zelfs bezoeken van de monteurs hebben het niet hersteld. Zoals ik het nu in de lijnmeting zie, is er niets aan de hand met de algehele verbinding, maar die conclusie hebben we natuurlijk ook al getrokken - in de TV-stream zie ik een kleine afwijking waardoor er af en toe een ietwat verminderd beeld optreedt, maar zeker niet in de mate die jij beschrijft. Geldt het haperende beeld op allebei de TV Boxen of slechts op één van beide?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @Vulpes82, welkom op de Community!

Er is inderdaad nog geen oplossing geboden, althans we hebben dit wel geprobeerd, maar zelfs bezoeken van de monteurs hebben het niet hersteld. Zoals ik het nu in de lijnmeting zie, is er niets aan de hand met de algehele verbinding, maar die conclusie hebben we natuurlijk ook al getrokken - in de TV-stream zie ik een kleine afwijking waardoor er af en toe een ietwat verminderd beeld optreedt, maar zeker niet in de mate die jij beschrijft. Geldt het haperende beeld op allebei de TV Boxen of slechts op één van beide?

Het haperend beeld is op beide boxen. Ik heb deze apparaten gewisseld en gebruik nu hoofdzakelijk de Amino Aria 610X in de hoop dat deze minder blokvorming zou vertonen dan de Entone, Helaas is dit niet het geval. Afgelopen weekend was het beeld niet om aan te zien, gisteren en eergisteren was er af en toe blokvorming en waren er strepen door het beeld maar minder hinderlijk. Het is dus niet constant even slecht maar het blijft erg vervelend. Ten overvloede meld ik u dat snelheid van internet en het telefoonsignaal uitstekend zijn en daarom ga ik ervan uit dat het de verbinding okay is. Beloftes door o.a.René, Ulrike en Richard om andere apparatuur ter beschikking te stellen teneinde het probleem op te lossen werden niet nagekomen. De monteur die het laatst bij ons was gaf me de raad TM te verzoeken om op een ander platform overgezet te worden. Graag uw   mening of er een oplossing is. 

Reageer