Beantwoord

kan TV box niet geïnstalleerd krijgen.

  • 26 July 2019
  • 6 reacties
  • 432 Bekeken

Reputatie 1
Net als vele anderen lukt het mij niet om met de standaard installatieprocedure de TV box aan het werk te krijgen. Ik lees verhalen over niet geregistreerde MAC adressen, maar zie nergens een suggestie wat je kunt doen.
icon

Beste antwoord door Brian 31 July 2019, 16:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge
Beste @wim bijna 6 jaar klant,

dat is inderdaad vervelend. Kun je aangeven welke foutmelding je krijgt? En op welk modem je de Tv box hebt aangesloten?
Reputatie 1
Er knippert een blauw lampje op de box. Op het TV scherm verschijnt een mededeling omtrent een firmware update die niet geïnstalleerd kan worden.
Het modem is een ZYXEL T50

Reputatie 6
Badge
Ik raad je aan om dit topic te bekijken. Het probleem zou namelijk opgelost moeten zijn als het niet lukt dan zul je moeten wachten tot morgen ochtend tot een moderator met je mee kan kijken. Geen zorgen het kan vast opgelost worden!
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie, maar dit heeft niet geholpen.
Reputatie 7
Hi @wim bijna 6 jaar klant, goed om te zien dat je al zo lang klant bent, dat waarderen we! 🙂 Mijn collega's hebben de TV Box vandaag handmatig geregistreerd. Zou je onderstaande stappen eens uit willen voeren? Daarna kan je zonder zorgen van TV genieten!

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Geen internetverbinding gevonden’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Reputatie 1
Ja. Het werkt. Bedankt.
Zie ook mijn reactie onder foutcodes bij de het hoofdstuk Televisie.

Reageer