Beantwoord

Kanaal aanduiding op de TV Box zelf

  • 29 December 2017
  • 4 reacties
  • 266 Bekeken

waarom zie ik geen kanalen aanduiding op mijn tv box,ik moet nu de tv inschakelen om te zien waar ik naar luister of naar kijk.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 30 December 2017, 12:39

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Harry2650,

Het is helaas met de huidige tv boxen technisch niet mogelijk om kanaalnummers weer te geven. Het voorstel om dit te implementeren is al eens eerder door een klein groepje klanten gedaan.

Helaas was de reactie vanuit T-mobile dat het technisch niet mogelijk is. Dit kun je terugvinden in de community wishlist.
Reputatie 7
Badge +1
Dat het technisch niet mogelijk is klopt m.i. niet, waarom kan het dan bij Ziggo en Telfort b.v. wel?houn
bij kennissen hebben ze Telfort glasvezel met een Arcadyn settopbox daar staat op het display het nummer van de ingestelde zender, bij de Ziggo media xl zelfs de complete naam van de zender.
Dus bij T-mobile moet het ook kunnen, ik heb zelf de Amino 140 en deze heeft ook een display hou het er maar op dat het meer onkunde cq gemak is dat het niet kan.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo BeMu,

Deze vraag is al vaker voorbij gekomen en is door T-Mobile na gevraagd bij de leverancier. de huidige tv box heeft geen display. en de huidige tv box met harddisk recorder heeft alleen een display voor het weergeven van de tijd. Het is hardware technisch niet mogelijk om dit aan te passen. dat zou betekenen dat de hardware vervangen moet worden.
Hallo,

In eerdere topics zijn er mensen geweest die over de Entone Amulet 515 hebben geklaagd.
Geen apps omdat deze wel in de smart tv zou zitten, laat ik nu net mijn apps kwijt zijn na een update van mijn tv en niet meer terug kunnen naar de oudere firmware.
Helaas geen kanaal weergave op het display, dit zou niet mogelijk zijn.
De overgang bij kanaal wissel verloopt niet geheel soepel.

T-Mobile, misschien een andere leverancier die deze functies wel in de kastjes heeft?
Want wat de decoder betreft is de overstap van XS4ALL best teleur stellend.

Reageer