Beantwoord

kapotte af

  • 14 October 2020
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Goedenavond 

onze afstand bediening doet het niet meer we dachten nieuwe batterijen maar het rode knopje knippert continu en er werkt geen van de knoppen 

ik wil graag ander als dat mogelijk is 

groetjes Jacqueline 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 15 October 2020, 09:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @NicoPenning 

Hopelijk kun je in dit topic een oplossing vinden.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-afstandsbediening-bestellen-en-handleiding-281237

Ik heb alles al geprobeerd maar niets helpt nieuwe batterijen resetten doet hij niet het rode lampje blijft maar knipperen

Reputatie 7
Badge +15

@NicoPenning 

Bovenstaande topic is ook het topic waar je een nieuwe afstandsbediening kunt aanvragen, wellicht kan iemand het probleem verhelpen, laat daar even een reactie achter 🙂

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @NicoPenning, welkom op de Community!

Een werkende afstandsbediening is wel zo prettig, anders ben je gebonden aan één zender. Kan leuk zijn voor eventjes, maar niet voor altijd! 😉

Plaats jouw reactie alsjeblieft in het bovenstaande topic, dan pakken we het zo snel mogelijk op. Omdat ik dit topic continu in de gaten houd, zal het niet lang duren, beloofd. Ik spreek je daar verder!

Update: ik heb meteen een nieuwe besteld want ik zie dat je al sinds gisteravond wacht. Houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Veel kijkplezier toegewenst en stay safe!

P.s. check het bovengenoemde topic voor tips en tops met betrekking tot alternatieve mogelijkheden om te zappen (USB-toetsenbord).

Reageer