Beantwoord

Kastje kapot

  • 6 January 2019
  • 4 reacties
  • 454 Bekeken

Hoi,
we kunnen alleen nog maar ned 1 bekijken. Kastje reeds gereset , stroom eraf gehaald niets werkt. Hoe kan ik een nieuw kastje krijgen of jullie telefonisch bereiken.
met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Brian 8 January 2019, 16:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi @Lommenfam, zo te zien heb je al telefonisch contact met ons gehad en bleek de oorzaak de afstandsbediening te zijn. Er is een nieuwe naar je onderweg! 🙂
Beste Brian,

9 dagen later nog steeds geen nieuwe afstandbediening. 5 telefoontjes verder en niemand kan vertellen wanneer de afstandbediening er is. Kortom, top service!

Als er donderdag geen nieuwe afstandbediening is stappen wij over....

Groet
Sinds gisterenavond start één van mijn kastjes niet op, blijft aangeven geen internetverbinding kunnen vinden. Heb op mijn andere kastje wel beeld en gewoon Wi-Fi door het huis heen. Nu al vier x het modem gereset, maar werkt nog steeds niet.
Verzoek om nieuw kastje naar mij op te sturen. Graag zo snel mogelijk want gaat om het kastje in mijn woonkamer.
Reputatie 7
@Lommenfam, ik heb het eerst even aangekeken, aangezien er via social media ook contact is geweest. Mag ik aannemen dat de afstandsbediening is aangekomen?

@Chantal vD, afgelopen donderdag was er een verbindingsprobleem. Zie: Storing KPN netwerk. Het zou nu allemaal weer in orde moeten zijn! Eventueel dien je nog het modem en de TV Box kort van de stroom te halen.

Reageer