Beantwoord

Keuzepakket €7,50 aanpassen


Nadat ik hoorde dat Ajax niet meer altijd op eredivisie 1 wordt uitgezonden hebben we besloten om beide themapakketten op te zeggen (2x 3,75€) en willen we deze gebruiken voor het themapakket foxsport Eredivisie van €7,50.
Helaas kan ik wel de twee pakketten opzeggen maar veranderd mijn vrije besteding tegoed niet en kan ik dus niet Fox sport Eredivisie afsluiten. Kunnen jullie dit in orde maken? Morgen is een belangrijke wedstrijd van Ajax die ik graag zou willen kijken
icon

Beste antwoord door Brian 8 August 2019, 15:30

Bekijk origineel

18 reacties

Volgens mij moet je eerst FOX Sports aanvragen en dan op "gebruik meer keuze tv voor dit pakket" klikken.

Ik heb dit net gedaan. Ik krijg alleen wel te zien dat ik tegoed van €7,50 heb.

Wat je kan doen is het gewoon aanvragen dan kun je in ieder geval de wedstrijd zien en daarna na reactie van een moderator de misgelopen korting verrekenen.
Reputatie 7
Hi @Serge1985, het kan soms even duren totdat de wijziging is verwerkt maar het is je inmiddels al gelukt zie ik, veel kijkplezier! 🙂
Hoi Brian, het is inderdaad volgens mij gelukt. Heb de aanvraag via 3 verschillende devices en de 3de keer ging het gelukkig wel goed. Bedankt voor het antwoord.

Ik heb fox sports en van mijn 7,50 tv keuze pakket heb ik 3,75 geactiveerd. Maar ik wil mijn overige 3,75 ook hierop activeren maar dit lijkt niet mogelijk te zijn. Klopt dit?

Reputatie 7
Badge +1

Men kan toch heel simpel in my-t-mobilethuis zeg maar de persoonlijke pagina die elke klant heeft wisselen tussen de themapakketten, doe ik zelf ook wel eens.

Zo activeer ik vaak in het raceweekend van de formule 1 het themapakket "internationaal” voor 2 dagen.

Reputatie 7

Hi @Shriejan, je kan het gehele bedrag gebruiken voor Fox Sports. Ik vermoed dat je nog een ander pakket aan hebt staan, klopt dat? Je kan de korting hiervoor stop zetten en daarna kan je het bedrag dan ook inzetten voor Fox Sports. Zoals @BeMu zegt kan dit via My T-Mobile Thuis! :slight_smile:  

Reputatie 7
Badge +1

Foxsport Eredivisie is leuk om naar te kijken, zelf heb ik alleen Foxsport 1 welke standaard in het basispakket zit, als men heel realistisch kijkt zijn alle betaalde sportzenders (Ziggo, Foxsport e.a.) omgerekend heel duur.

Feitelijk zenden ze maar een beperkte tijd “live” uit de rest van de tijd zijn het allemaal herhalingen, van de 100 uur zijn er ongeveer 10 “live “   

Hi @Shriejan, je kan het gehele bedrag gebruiken voor Fox Sports. Ik vermoed dat je nog een ander pakket aan hebt staan, klopt dat? Je kan de korting hiervoor stop zetten en daarna kan je het bedrag dan ook inzetten voor Fox Sports. Zoals @BeMu zegt kan dit via My T-Mobile Thuis! :slight_smile:  

Hoi Brian, ik heb geen ander pakket aanstaan, dus 3,75 kan ik nog inzetten. Maar het lukt me niet bij Foxsports. Hoe kan ik dit alsnog regelen?
 

Hier kan je zien dat Fox sports aan staan, met korting. Maar ik heb precies 3,75 over wat ik ook hierop wil gebruiken.

 

Reputatie 7

Hey @Shriejan,

Heel vreemd! Dit wil ik graag voor je uitzoeken. Allereerst wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hier werk van maken. 

Hallo,

Ik heb 31 juli mijn 2 themapakketten stop gezet.

dat zou dan per 1 augustus gebeuren.

De zenders zijn al wel verdwenen uit het tv menu maar het ‘meer TV keuze tegoed’ is nu(3 augustus)nog niet vrij gegeven.

Hoe kan dat?

 

Reputatie 7

Hey @moorky,

Zo te zien heb je weer je TV Voucher kunnen inzetten. :smiley: Het kan soms even duren eer het tegoed wordt vrijgegeven. Dit gebeurt zodra het pakket automatisch is uitgezet in ons systeem. 

@Piotr Ja het is ondertussen opgelost.

Bedankt.

Reputatie 1

Dezelfde vraag..... ESPN eredivisie gister uitgezet. Wanneer kan ik een nieuwe gratis zender of pakket activeren? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ab-Yvonne2017, wanneer je ESPN gisteren uitgezet hebt, kun je vanaf vandaag één maand later de TV-voucher inzetten voor een ander pakket. Dit zal zijn vanaf 3 maart - februari heeft immers 28 dagen in plaats van 30. Elk TV-pakket wordt uitgezet met inachtneming van één maand (30 dagen) opzegtermijn.

Reputatie 1

Oké bedankt! 

Reputatie 7
Badge +16

Graag gedaan en alvast veel kijkplezier toegewenst met je nieuwe pakket straks! 😄

Reputatie 7
Badge +14

Is Viaplay dan ook een pakket mogelijkheid?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @eric, in principe zal Viaplay ook een vorm van zenderpakket worden, maar het is nog te voorbarig om daar iets over te kunnen melden. Laten we eerst afwachten op het moment dat het beschikbaar wordt gesteld. Het zou goed kunnen dat het ongeveer hetzelfde, conceptueel gezien, als bijvoorbeeld Ziggo Sport Totaal of ESPN wordt en dat je het zenderpakket (Viaplay) dan los kunt toevoegen voor een x bedrag per maand (zie topic en nieuwsitem op de website)! 😉

 

Reageer