[Kijktips] TV-programma's die je niet mag missen

  • 6 February 2019
  • 12 reacties
  • 3521 Bekeken
[Kijktips] TV-programma's die je niet mag missen
Reputatie 7
Er is zó veel te zien op de 60 zenders die we standaard aanbieden! Daarom helpen we je graag een handje. We hebben kijktips voor je op een rijtje gezet in de categorieën: Film, Serie, Sport, Informatief en Amusement. Ook kiezen we iedere maand een Zender van de maand uit met programma's die je niet wilt missen!

We houden allemaal van TV. Het wordt nog beter als je die passie kunt delen. Daar is dit topic voor. Hier horen we graag wat jouw tips zijn! Wat is er volgens jou niet te missen op TV de komende maand? Of geef aan wat jouw favoriete zender is. Of vertel naar welke zender je benieuwd bent.


12 reacties

Reputatie 7
Op vrijdag 8 maart zendt NPO 3 de documentaire "Leaving Neverland" uit. Door deze documentaire hebben enkele radiostations besloten de muziek van Michael Jackson te boycotten. Ik ben erg benieuwd naar de onthullingen rondom dit pop-icoon..

Reputatie 7

In mei is er superveel sport te zien: de KNVB bekerfinale (5 mei - kanaal 13), Ajax in de Champions League (8 mei - kanaal 8 ) en de Grand Prix in Spanje en Monaco (12 en 26 mei - kanaal 160).


Omdat het dit jaar een bijzonder spannend slot lijkt te worden van de Eredivisie, zijn FOX Sports 2 en 3 gratis te zien bij Thuis. Dit is mijn tip voor de maand mei!

Vrijdag 10 mei tot en met zondag 19 mei heb jij extra beschikking over de zenders FOX Sports 2 en 3 (FOX Sports 1 zit al in je basis TV-pakket). Zo volg jij alle belangrijke Eredivisie wedstrijden van begin tot eind. Te zien op de kanalen 15, 151 en 152. Lees meer hier: FOX Sports tijdelijk gratis te zien.


Reputatie 7
In de maand juni is Stingray I-Concerts de Zender van de maand. Op 22 juni wordt een concert van Amy uitgezonden. Hier kijk ik enorm naar uit. Het concert is van 2007. Haar succesalbum 'Back to Black' is net uit en ze is nog vol frisse moed om die nummers ten gehore te brengen. Amy Amy Amy!

Reputatie 7
Goed nieuws, Film 1 blijft bestaan. Dat wordt dus heerlijk binge watchen tijdens de vakantie! 😎 Ook wanneer je op vakantie bent in de EU kan je namelijk genieten van de beste films en series via de Film1 app. Probeer Film 1 nu de eerste maand voor slechts € 7,50!
Op dinsdagavond had je een leuk programma op TLC. Het heet Doctors: Behind Closed Doors.

Jammer genoeg is het niet meer op TV, maar hij staat wel op Dplay (voor de 2 mensen die daar een abonnement op hebben).
Reputatie 7
Deze klassieker uit 2000 van regisseur Christopher Nolan wordt donderdag 15 augustus uitgezonden. Bijzondere film die speelt met tijdstructuur, perspectief en de kracht van je eigen geest. Mooi om terug te zien en kijken wat ik mij nog herinner van deze film!


Memento
Canvas - kanaal 22
Donderdag 15 augustus - 21:35
Reputatie 7
Op 21 september zendt RTL 7 deze moderne klassieker uit. Leonardo is 'on fire'. Iedere scene is iconisch. Aanrader!

The Wolf of Wall Street
RTL 7 - kanaal 7
zaterdag 21 september - 20:00

@Sander inderdaad een hele goeie film. Je moet er wel een avondje vrij voor plannen, want hij duurt aardig lang, zeker met al die reclameblokken.
Reputatie 7
@Sander inderdaad een hele goeie film. Je moet er wel een avondje vrij voor plannen, want hij duurt aardig lang, zeker met al die reclameblokken.

Gelukkig hebben we een TV Box met opnamefunctie. Je kunt dan altijd vooruitspoelen, achteruitspoelen of de film in twee keer kijken als je wilt! 😎

Volgens mij staat de film zelfs in de videotheek!
Reputatie 7

Whiplash - RTL 8 - kanaal 10 - maandag 24 februari - 00:35

“Muziekdocent gaat als een drilsergeant met zijn leerlingen om. De getalenteerde Andrew ondergaat een onverwachte transformatie.”

Ik onderstreep deze filmtip met een dikke markerstift. Hij start wat laat, maar deze film is het dubbel en dwars waard!

 

Reputatie 7

Fabulous kijktip voor maart: De premiere van Bohemian Rhapsody op Film 1!

Te bekijken op kanaal 350

Zaterdag 07-03-2020 om 16:20 uur.

 

 

Reageer