Beantwoord

KLACHT

  • 14 June 2019
  • 1 reactie
  • 289 Bekeken

Ik ben sinds 20 mei een contract aangegaan via tmobile thuis. Echter stopte mijn geluid de volgende dag al uit het kastje. Na 1,5 week te hebben gewacht en meerdere malen contact te hebben gehad met jullie. Kwamen jullie tot de conclusie dat ik een nieuw kastje moest krijgen.

Deze zou verzonden zijn op 29 mei nu 1,5 week later nog steeds niks. Meerdere malen gebeld eerst was er een storing vanuit de leverancier en nu word er gezegd post.nl.

Ik wacht al zowat een maand op tv van jullie en heb geen een moment gebruik kunnen maken van jullie service!

Zojuist weer aan de telefoon gezeten met jullie en nog STEEDS GEEN DUIDELIJKHEID!!! Hij is verzonden maar we kunnen niet zeggen hoe of wat. Een nieuwe sturen kan niet een nieuwe ophalen bij de winkel kan niet!?!

Hoe lang moet ik nog wachten, maar er word wel verwacht dat ik optijd mijn rekening betaal en achteraf word alles weer verekend.

Dus jullie verwachten van mij dat ik optijd ben met alles maar zelf zijn jullie niet optijd. En word er keer op keer wat anders gezegd!

En als ik mijn abbonoment wil stoppen kan dat niet werd er gezegd en krijg ik ook nog eens een boete en extra kosten. Omdat ik een contract ben aangegaan met jullie?!?! Nou dat contract ben ik aangegaan op basis van levering van jullie producten. Iets wat jullie nog steeds niet zijn nagekomen.

Ik wil dan nu ook graag weten wanneer ik mijn kastje kan verwachten Want ik neem geen genoegen meer met dit. Het is ronduit belachelijk dat we een maand verder zijn!
icon

Beste antwoord door Piotr 25 June 2019, 11:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @Mor83, ik baal dat je er zo'n gevoel aan hebt overgehouden! Nu zie ik dat je inmiddels contact hebt opgenomen met mijn collega. Ook is je TV Box veilig aangekomen, top!😄 De vergoeding heeft mijn collega netjes voor je ingediend, dus daarover hoef je je gelukkig geen zorgen te maken! Mocht je nog vragen of hulp nodig hebben dan weet je ons te vinden.

Reageer