Beantwoord

klacht

  • 25 June 2019
  • 1 reactie
  • 331 Bekeken

Reputatie 2
Beste T-Mobile,

Ik heb nu een kleine 2 maanden T mobile thuis en nu voor de tweede keer heb ik een issue. De eerste keer ging mijn modem stuk en pas een kleine week kreeg ik een nieuw modem. Nu heb ik weer een storing en nu moet er een monteur komen en die komt op 6 juni . Dat wil zeggen weer twee weken geen internet, geen televisie en geen telefoon. Dit kan gewoon echt niet, en in die tijd ben ik sneller overgestapt naar een nieuwe provider. Bij Guidion geeft men aan dat het niet eerder kan en ik wel iedere dag kan bellen of er misschien een eerder slot is vrijgekomen. Dat is natuurlijk geen service. Graag hoor ik van jullie terug hoe jullie binnen een normale tijd een monteur gaan sturen. Dit bericht mogen jullie zien als een ingebrekestelling.
icon

Beste antwoord door Piotr 28 June 2019, 13:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @fouk,

Balen dat je T-Mobile thuis ervaring nog niet vloeiend is verlopen.😞Ik had je graag aan een eerdere afspraak geholpen, alleen hebben wij jammer genoeg geen inzage in de agenda van de monteurs. Heb je ook al geprobeerd telefonisch contact op te nemen met Guidion: 088 2000 151? Regelmatig komt het voor dat er een afspraak wegvalt waardoor je eerder geholpen kunt worden.

En ben je in het bezit van een mobiel T-Mobile abonnement? In dat geval bied ik je graag een Unlimited Voucher aan waarmee je die tijd kunt overbruggen. Excuses!

Reageer