Beantwoord

Klacht Fox Eredivisie

  • 18 August 2018
  • 6 reacties
  • 568 Bekeken

Meer dan een week geleden heb ik - via het T-mobile krantenvoordeel - aan mijn T-mobile Thuis abonnement het Eredivisie pakket toegevoegd en vervolgens de openingswedstrijd van het seizoen kunnen bekijken.
vandaag wilde ik de 2e wedstrijd bekijken, maar nergens op de televisie waren de Fox kanalen te vinden die de Eredivisie wedstrijden vertoonden: alleen Fox 2 en 3 waren te zien, maar die toonden andere programma's.

Ik heb vervolgens proberen te bellen, om dit op te lossen, om de wedstrijd alsnog te kunnen zien. Er werd mij verteld dat het wat druk was en dat het meer dan 2 minuten zou duren, voordat ik aan de beurt was.
Ik heb vervolgens - tevergeefs - meer dan 30 minuten (!!) gewacht en vervolgens maar opgehangen, omdat ik toch niet geholpen werd.

Dit zijn naar mijn oordeel 2 tekortkomingen in de nakoming van de op T-mible rustende verplichtingen. Ik hoop dat het hier voorlopig bij blijft.

Vervolgens heb ik ook - net zoveel als velen met mij - op deze site een oplossing gezocht voor mijn problemen, maar deze niet gevonden en nauwelijks een manier kunnen vinden om mijn klacht in te dienen... Geen promo voor T-mobile en ik zal dan ook mijn review gaan plaatsen op de daartoe bestemde plaatsen, om aan te geven dat de service gerichtheid van T-mobile te wensen overlaat.

Voor nu wil ik graag een oplossing voor het probleem dat ik geen eredivisie wedstrijden kan kijken. Ik zal niet om een compensatie vragen, want ik heb inmiddels gelezen op dit forum dat T-mobile die toch niet geeft. Ik hoop dat er wel een oplossing komt, anders ga ik wel andere stappen overwegen..

Ik kijk uit nar uw reactie.
icon

Beste antwoord door Brian 23 August 2018, 15:36

Bekijk origineel

6 reacties

Wanneer krijg ik een reactie op deze klacht???
Reputatie 7
Hi Ruben, excuses voor de late reactie! Ik heb meteen met je meegekeken en Fox Eredivisie is gewoon actief sinds 11 augustus! Kan je de kanalen inmiddels ontvangen? Zo niet haal dan even de stekker uit je TV-Box en sluit hem na ongeveer 10 seconden opnieuw aan, dan kan je weer overal van genieten!
Hallo Brian,

Helaas werkt het nog steeds niet. Althans, ik heb wel toegang tot de FOX kanalen 1,2 en 3, maar dat had ik afgelopen zaterdagavond ook, ALLEEN: de wedstrijd van mijn favoriete club was niet te zien... zoals ik al bij mijn klacht aangaf.

De vraag blijft dan ook: hoe is het mogelijk dat ik wel de genoemde kanalen kan zien, maar dat er geen Eredivisie wedstrijden te zien zijn. (De eerste wedstrijd van het seizoen heb ik overigens wel kunnen zien, daarom was ik ook extra verbaasd dat de 2e speeldag er geen wedstrijden te zien waren. Ik hoop aanstaande zaterdagavond wel de wedstrijd van mijn favoriete club te kunnen zien....(!!)

Ik kijk uit naar jouw antwoord en oplossing:)

Groet,

Ruben
In het eredivisie pakket zit ook alleen kanaal 1,2 en 3. De overigen kanalen zitten in het fox sports compleet pakket.
Dat begrijp ik.......

Waar het mij om ging is dat op die kanalen vorige week geen eredivisie wedstrijden waren te volgen... Vandaag gelukkig wel.

Mijn dank daarvoor!
Reputatie 7
Hi RubenJVeenhuysen, goed om te horen dat het afgelopen weekend wel gelukt is! Wij zorgen er voor dat Fox 1, 2 en 3 beschikbaar zijn maar voor vragen over de programmering kan je bij Fox zelf terecht hier hebben wij geen invloed op 😉

Reageer