Beantwoord

Klacht gang van zaken bij storing TV Box

  • 9 August 2018
  • 1 reactie
  • 388 Bekeken

Beste,

Sinds vorige week donderdag heb ik een storing in mijn set top box. Vorige week vrijdag heb ik nadat ik zelf de nodige acties had ondernomen ( rest router, reset van set top box, wisselen HDMI kabel) telefonisch contact opgenomen met julllie.
De medewerker had nog een poging gedaan om het probleem te verhelpen, maar helaas was dit niet gelukt. Daarom had hij besloten om een monteur in te schakelen.
Dit is bij jullie zoals bekend uitbesteed aan Guidion.
Maandag toen ik thuis kwam bleek dat ze mij op mijn huistelefoon geprobeerd hadden te bereiken.ik was niet niet op bereikbaar omdat ik zelf ook aan het werk was. Mijn 06 nummer is gewoon bij jullie bekend. Toen ik zelf terug belde om een afspraak te maken bleek dat de eerste mogelijkheid pas vandaag ( donderdag) was. Dat was al een teleurstelling , maar het vervelendste was dat ik vroeg of er een mogelijkheid was om even te bellen als de monteur weg zou rijden bij de voorgaande klant, omdat ik iemand anders in mijn woning neer zou moeten zetten. Dit omdat ik zelf weer op het werk was. Helaas was er geen enkele vorm van emphatie en er werd gezegd ‘ zo werken wij niet’.
Omdat ik het hier niet mee eens was heb ik opnieuw met jullie gebeld en dit voorgelegd. Ook heb ik gevraagd of er niet gewoon een nieuwe set top box opgestuurd kon worden. Helaas kon ook dit niet en werd gezegd dat ik met de app op mijn mobiel tv kon kijken.
Sorry, maar tv kijken op een mobiel is voor mij geen goede oplossing. Helaas moest ik mee akkoord gaan want er was geen andere optie. Maar werd mij verzekerd ‘ als de monteur komt heeft hij nieuwe apparatuur bij en kan hij het probleem oplossen.
De monteur is inmiddels geweest met als resultaat dat de oude kapotte set top box hier nog steeds staat. Er is een nieuwe opgestuurd. Nu wel?.
Deze nieuwe box kan ik ( als deze überhaupt morgen geleverd kan worden) niet in ontvangst nemen want ook dan ben ik zelf weer aan het werk.
ik zit dus nog steeds zonder fatsoenlijke tv en de vraag is of dit voor het weekend opgelost is. Ik vrees van niet.
Alles bij elkaar ben ik absoluut niet blij met jullie ‘service’. Hierover wil ik dan ook een klacht indienen en vragen om een fatsoenlijke oplossing/ compensatie.
icon

Beste antwoord door Sterre 10 August 2018, 15:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo Funman2000,

Wat een verhaal! Ik schrok hiervan. Ik wil graag excuses aanbieden voor de gang van zaken door Guidion, ik heb jouw klacht aan hen gemeld. Ik ben het met je eens dat zij flexibeler konden meedenken met je. Fijn om te lezen dat de monteur jouw huis in ieder geval heeft bereikt en heeft kunnen kijken naar het probleem!

Ik heb het direct gecheckt. Bij ons is alleen jouw huistelefoonnummer bekend. Ik wil graag jouw mobiele telefoonnummer toevoegen aan jouw account, zodat we deze situatie in de toekomst kunnen vermijden. Kun je mij in een privébericht jouw mobiele telefoonnummer aan mij doorgeven? Dan zorg ik ervoor dat deze toegevoegd wordt.

Ook heb ik gekeken wat nu de status is van de situatie. Het was inderdaad handiger geweest als de monteur meteen een nieuwe TV Box bij zich had, ik vermoed dat de oorzaak gezocht werd in een andere hoek dan de TV Box zelf en dat hij er daarom geen bij zich had. Sorry dat deze situatie hierdoor langer duurt dan had gekund. Ik zie dat gisteren een nieuwe TV Box voor je besteld is. Deze wordt morgen bij je bezorgd, ik zal je voor de zekerheid de Track & Tracecode in een privébericht toesturen. Mocht je morgen niet in de gelegenheid zijn om het pakket aan te nemen, wordt deze bij het dichtstbijzijnde Post NL punt afgeleverd. Dan kun je het ophalen wanneer jij tijd hebt.

Jouw nieuwe TV Box is dus heel dichtbij. Ik ga uiteraard zorgen voor een vergoeding voor je.

Reageer