Beantwoord

Klacht Gideon, monteur niet op komen dag (GEEN COMPENSATIE, TEGEMOETKOMING)

  • 1 August 2019
  • 5 reacties
  • 532 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 12 reacties
2 uur gewacht op een monteur die NIET is komen opdagen, opgebeld met Gideon. Is nog bezig met kabels trekken bij een andere klant. Gaat nog zeker een halfuur duren. Dus ik wacht voor Piet snot, waarom plannen ze geen andere afspraak met die mensen. Zo kun je toch nooit aan je planning houden.

Gebeld met T-Mobile, wat zij gaan doen ter compensatie, omdat ik 3 verlof uren moest opnemen.

Reactie: Nou helemaal niets (telefoniste was wel iets aardiger dan dat hoor)

Bedankt T-Mobile voor de service! Echt TOP! 😞
icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 1 August 2019, 13:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Beste @NicoW Wat jammer dat je langer moet wachten.
Het is nooit van te voren in te schatten of iets tegen zit.

Hopelijk gaat het bij jouw allemaal vlot anders moet jij ook weer wachten op een nieuwe afspraak wat je ook vast niet leuk zou vinden.
Fijne dag vandaag!
Je kan ook met je klanten communiceren zodat ze op de hoogte zijn als het wat langer gaat duren.
Zeker wanneer je weet dat de werkzaamheden gaan uitlopen.....

Jij ook een "fijne" dag.
Reputatie 7
Badge +4
even laten weten was natuurlijk wel zo netjes geweest. maar wanneer weet de monteur dat hij gaat uitlopen ? niet 2 uren er voor.
Ben wel benieuwd of de installatie toch nog gelukt is.
Zodra de monteur niet geplande werkzaamheden moet gaan verrichten lijkt mij. En de monteur weet zelf natuurlijk ook wanneer hij het volgende tijdslot niet gaat halen.
Ik heb geen monteur gezien, ik had een afspraak staan en moest weer naar mijn werk.
Dus ik mag weer een nieuwe afspraak gaan maken en een maand gaan wachten.......
T-Mobile heeft contact met mij gezocht en mij compensatie aangeboden met een extra TV-pakket voor 3 maanden.

Enige jammere is dat Gideon pas 29 augustus kan langskomen om het probleem alsnog te verhelpen.
Ik wacht maar weer geduldig af.....

Bij deze wil ik T-Mobile bedanken voor een passende oplossing.

Reageer