Beantwoord

Klacht levering vervanging defecte TV-box

  • 11 October 2019
  • 7 reacties
  • 314 Bekeken

Sinds maandag klant van T-mobile. Monteur heeft tv-box proberen te installeren, maar deze bleek defect. Hij heeft meteen nieuwe besteld. Maandag ook meteen 2 bevestigingsmails van T-mobile gehad dat bekend is dat een aantal TV- boxen defect zijn,waarvan 1 bij ons is geleverd, maar nieuwe onderweg is. Prima

Woensdag eind van de dag nog geen tv-box. Gebeld, nee, tv-box was nog niet verstuurd, er was een fout gemaakt. Donderdag zou deze worden verstuurd en ik zou een verzendbewijs ontvangen. Periode dat we geen tv hebben wordt op factuur gecorrigeerd. Prima.

Donderdag geen verzendbewijs, vandaag (vrijdag) geen levering, weer gebeld. Nu kan de dame mij niet helpen omdat contract op naam van mijn man staat. Woensdag was dat geen probleem. Dan raak je zo langzaam wel heel erg geïrriteerd!
Mijn man gebeld, nee box was nog steeds niet verstuurd, waarschijnlijk maandag. Wat waarschijnlijk? We willen graag tv kijken en niet met het gezin via een iPad of telefoon (app).
Ook was het niet zeker of de factuur automatisch wordt aangepast.
Per dag is de informatie van het callcenter anders.
Wie kan ons vertellen wanneer de nieuwe
tv-box daadwerkelijk wordt gestuurd?
Mochten er leverproblemen zijn hoor ik dat liever dan een flauwekul verhaal. Niet leuk, maar dan weten we waar we aan toe zijn.
En wie kan ons vertellen of de factuur wordt gecorrigeerd of dat we daar zelf achteraan moeten fietsen?

Carla
icon

Beste antwoord door Brian 31 October 2019, 12:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi Carla Lee, excuses voor de vertraging, we gaan de TV Box morgen versturen!

Hallo Brian,

Goed om te horen.

Hoop dat het dit keer wel gaat lukken, want vorige week maandag en woensdag is dat ook al beloofd. Krijgen we nu 3 tv-boxen?

Wel hebben we een afstandbediening ontvangen, maar die was niet kapot…

Groet Carla

Reputatie 7

Hi @Carla Lee,

 

Ik zie dat de TV Box afgehaald kan worden op het dichtsbijzijnde afhaallocatie. Het gaat om 1 TV Box. Lees trouwens ook dit topic: Foutmelding op TV Box met opnamefunctie. Mocht dit voor jou van toepassing zijn, dan is een korte stroomonderbreking van de TV Box al voldoende. Houd je ons op de hoogte? 

Vandaag. box opgehaald en tv werkt. Gelukkig.

Dat iets niet werkt kan gebeuren, maar de communicatie om het in orde te maken was zeker een onvoldoende.We hopen dat T-mobile de factuur voor tv-ontvangst aanpast. Twee weken later dan gepland aansluiting..

Vanaf nu de afgelopen 2 weken maar vergeten.

 

Reputatie 7

Hey @Carla Lee,

Fijn dat het nu wél is opgelost! Wanneer heb je de nieuwe TV Box ontvangen? Dan dien ik graag een vergoeding in voor de storingsperiode. :relaxed:

Beste Piotr,

Sinds afgelopen zaterdag 19 oktober hebben wij TV.

Fijn dat je dit laatste openstaande punt voor ons wilt afhandelen.

Reputatie 7

Hi @Carla Lee, ik heb de abonnementskosten voor de TV Box en het TV abonnement zojuist voor je vergoed. Je ziet de verrekening terug op je factuur van november. Excuses voor de vertraging en veel kijkplezier! :) 

Reageer