Beantwoord

klacht tv, geen beeld

  • 4 July 2019
  • 1 reactie
  • 328 Bekeken

ik wil graag een klacht indienen omdat mijn tv het niet doet. eerst had ik geen gids en nu helemaal geen tv. ik zit nu 2 dagen zonder tv ik kan geen afspraak maken met een monteur via internet dus moest ik bellen maar omdat ze te druk zijn word ik terug gebeld maar als ik aan het werk ben heb ik geen telefoon bij me dus weer lekker handig. ik gebruik nu een maand tv en internet heb ookal eens groene vlekken in mijn beeld gehad ik ben hier een beetje klaar mee. ik wil dit gewoon oplossen zonder moeilijk te doen. en nog even toe te voegen, ik had de verkeerde kabels gekregen voor de instructie en op internet kon ik ook niet de goede instructies vinden.
icon

Beste antwoord door Brian 9 July 2019, 09:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @xkkkayleigh, geen zorgen, als je lastig bereikbaar bent dan kan je altijd zelf contact opnemen met onze monteursdienst om een afspraak te maken! Je kan Guidion bereiken via 088 200 0 151. Ik zie overigens dat je TV al 4 dagen en 11 uur online is en signaal heeft. Als je nog steeds geen beeld hebt probeer dan ons om de HDMI kabel te vervangen en/of aan te sluiten op een andere poort van je TV. De TV Box lijkt namelijk wel gewoon te werken. Probeer ook zeker onderstaande stappen eens in die volgorde mocht je dit nog niet gedaan hebben:

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.

Reageer