Beantwoord

Klachten


Vandaag ontving ik een mailtje met de volgende tekst:

Laatst heb je een storing bij ons gemeld. Hiervoor hebben wij onze technische dienst ingeschakeld. Zij hebben werkzaamheden uitgevoerd en de storing opgelost. Bel ons even als het nog niet verholpen is.

Als het weer goed werkt, hoef je niets te doen. Behalve genieten van onze diensten natuurlijk!

Met vriendelijke groet,
Claes

Ongelooflijk. Jullie hebben niets gedaan, de stb werkt nog steeds niet goed. Dit is mijn derde stb al. Ik heb intussen al uren aan de telefoon gehangen bij jullie en krijg iedere keer lul oplossingen. Genieten van jullie diensten doe ik allang niet meer, ik erger mij kapot aan T mobile.

De laatste reactie van de helpdesk over email instellingen in outlook was de drempel. Men kon mij niet helpen omdat ik een eigen domein heb. Pffff.

De aangetekende brief met opzegging zonder een boete voor te vroeg beëindigen contract is de deur uit. Gaat u hier niet mee akkoord dan stap ik naar de geschillencommissie.
icon

Beste antwoord door Brian 27 June 2018, 16:04

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Hi AWaning ik kan mij voorstellen dat je baalt dat de TV nog steeds niet zonder problemen werkt en dat je het idee hebt dat we niets hebben gedaan. Maar ik kan je verzekeren dat dit niet het geval is! Na je vorige melding zijn de Telefonie problemen gelukkig verholpen. Daarnaast hebben we de verbinding met je TV Box een tijd in de gaten gehouden en we zijn een kwaliteit van de verbinding van 99.16% op verschillende kanalen. De verbinding die binnen komt is gelukkig dus helemaal prima.

Onze technische dienst geeft aan het nog één keer te proberen om alles opnieuw te resetten:

Haal de TV Boxen van de stroom en koppel ze los van de modem.
Herstel de modem naar de fabrieksinstellingen en wacht totdat deze helemaal opnieuw op is gestart.
Sluit daarna de TV Boxen aan op de stroom, je ziet dan de melding 'no ethernet cable detected staan'.
Sluit nu de TV Box weer rechtstreeks aan op poort 3 of 4 van de modem.

Wat je e-mailinstellingen betreft, als je je eigen domein gebruikt dan kan je onze e-mailinstellingen handleiding volgen maar het T-Mobile domein vervangen met je eigen domein. Je gebruikt met je eigen domein namelijk een eigen e-mailserver Hier kunnen we niet mee helpen want wij hebben deze informatie simpelweg niet. Mocht het niet lukken dan kan je het beste de partij benaderen waar je het domein van afneemt, zij hebben ongetwijfeld een handleiding om je e-mail in te stellen. Je vindt onze handleidingen hier.

Ervaar je nog steeds een storing met de TV na bovenstaande stappen? Dan kijk ik graag met je naar een goede oplossing!
Uw antwoord op de email instellingen met hhet vervangen van het T mobile domein had ik graag gehoord van de helpdesk. Niet het antwoord, wij kunnen u niet helpen. Dat is niks.

Hoe zet ik het modem weer terug naar fabrieksinstellingen?
Reputatie 7
Hoi @AWaning

Met deze stappen kun je het modem terugzetten naar de fabriekswaarden: Factory reset modem. Succes!

Ik heb een dossier met klachten van bijna 6 maanden oud maar niemand reageert op mijn (nette) opsomming van deze klachten, ook niet na tien keer herhaaldelijk telefonisch verzoek.

Er wordt van alles beloofd maar er gebeurt helemaal niks, ergens in maart begonnen en doorgegaan met bellen maar met geeft geen reactie.

Waar die onbeschofte klantonvriendelijkheid vandaan komt is mij een raadsel, iemand daar ook zo'n ervaring mee?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @theon66 ,

Dat is niet zoals het normaal gaat bij T-Mobile.

Soms duren oplossingen eenmaal wat langer. Wat betreft je klachten, kan je hier wat specifieker uitleg over geven? Ik zie wel een klacht van je over de tv diensten, die lijkt me toch opgelost? Dit maak ik op uit je laatste reactie. 

 

Als je duidelijk je problemen hier meld, pakt een moderator dit vanzelf op.

Wel zou ik je adviseren om even een nieuw topic te openen,  deze is namelijk al vrij oud.

Hallo @theon66 ,

Dat is niet zoals het normaal gaat bij T-Mobile.

Soms duren oplossingen eenmaal wat langer. Wat betreft je klachten, kan je hier wat specifieker uitleg over geven? Ik zie wel een klacht van je over de tv diensten, die lijkt me toch opgelost? Dit maak ik op uit je laatste reactie. 

 

Als je duidelijk je problemen hier meld, pakt een moderator dit vanzelf op.

Wel zou ik je adviseren om even een nieuw topic te openen,  deze is namelijk al vrij oud.

Er gebeurt helemaal niks, mijn klachten zijn keurig opgesomd in een uitgebreide e-mail. Deze heb ik herhaaldelijk naar T-Mobile verzonden (zijn ook ontvangen) maar men reageert niet.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @theon66 ,

Ik denk dat het daar mis gaat, T-Mobile gebruikt al een tijdje geen email meer. Tenzij er uitdrukkelijk om gevraagd word, dan krijg je ook een mail adres om te reageren.

Je kan ook je klacht plaatsen op: Klachtenkompas  T-Mobile reageert daar vanzelf op.

Mijn advies, probeer het eerst via deze community, hier kijken ook moderators(medewerkers T-Mobile) mee. Indien nodig reageren zij vanzelf, meestal binnen 24 uur, bij drukte kan dit oplopen tot 48 uur.

 

ONDERSTAAND, de bewuste e-mail waarop niet wordt gereageerd.

 

Beste heer/mevrouw,

Via deze e-mail dien ik (graag) een serieuze klacht in, ik zal proberen mijn verhaal zo goed mogelijk samen te vatten.

Voor alle details en ellende verwijs ik u graag naar mijn dossier, trek er gerust een uur voor uit als u e.e.a. echt serieus neemt.

 

Vlak voor kerst 2022 werd dan eindelijk het volledige pakket van T-Mobile in werking gezet, dat wil zeggen; alles werkte behalve de tv.

Daarna viel al snel internet en wifi weg en hebben de eerste weken alleen maar voor problemen en ergernis gezorgd, daarvoor heb ik een aantal maal een code ontvangen zodat ik een hotspot aan kon maken. Allemaal verre van ideaal maar dat moest dan maar.

De problemen met de tv zijn, uit het niets, ongeveer 2 weken geleden opgelost. Het komt erop neer dat ik ruim 2 maanden geen tv kon kijken.

Wat is er in die 2 maanden gebeurd, welke acties zijn ondernomen?  Hier volgt een opsomming:

  • diverse telefoontjes moeten plegen waarvan regelmatig plotseling de verbinding verbroken wordt, gruwelijk irritant
  • guidion is herhaaldelijk langs geweest, daar moest ik voor thuisblijven, koffie geven, telkens m'n verhaal doen
  • verplicht thuis moeten werken om iedereen elke keer weer te kunnen ontvangen
  • t-mobile is langsgeweest, idem
  • kpn (van het netwerk) is langsgeweest, idem
  • alle partijen wezen naar elkaar, ieder doet z'n ding maar er gebeurde NIETS, ik werd ook nergens van op de hoogte gehouden
  • diverse mails gestuurd
  • collega en vrienden opgetrommeld om te kijken want je staat natuurlijk enorm voor lul als je dit verhaal vertelt aan je omgeving
  • aantal maal de lokale t-mobile winkel bezocht (die doen ook niks)
  • volgende probleem: het is niet mogelijk Netflix te installeren. Nooit problemen mee gehad, nu wel. Ik betaal al weer 5 maanden voor niets.

Ik geloof dat ik het aardig heb samengevat, het is niet eens overdreven.

 

Nu nog het volgende: toen ik vorige week belde voor een tegemoetkoming/schadevergoeding werd mij vriendelijk verteld dat er 'iets' gecrediteerd zou worden en dat ik een maand een extra pakket mag uitzoeken. Dat aangebodene is al net zo triest als mijn verhaal hierboven. Daar ga ik uiteraard nooit mee akkoord.

Ik ga zelf ook niet iets verzinnen, het is aan u om met iets fatsoenlijks over de brug te komen anders ben ik einde contract natuurlijk weg.

Nog te vermelden is dat ik geen zin heb om dit verhaal op social media te gooien. Dat zou mij prima lukken, ik weet de weg en ik heb volgers genoeg maar ik ben netjes opgevoed, dus liever niet.

Ik hoor graag van u.

 

T. Scholten

klantnummer 1391684885

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @theon66, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik zie dit inderdaad allemaal terug in je dossier. Ook zie ik twee maal een vergoeding terug van de maandlasten en dat er een terugbelafspraak nog open staat. Je hebt contact gehad met iemand van onze klantenservice en hij wil dit voor je rechtzetten. Ik wil dit stukje afwachten om te kijken wat hier mee gedaan wordt. Als je er niet met mijn collega uitkomt, dan zal ik gaan kijken wat ik voor je kan betekenen! Excuses voor de stroeve verloop.

Reputatie 7
Badge +14

Dus, tv heeft 2 maanden probleem gegeven en is nu opgelost. Enigste is dan de creditering van de periode dat je niet van het tv product gebruik kon maken? Daar is als ik het zo lees een voorstel voor gedaan maar vind jij te weinig?  

To be honnest,  bij een consumentenlijn kun je geen indirecte schade vergoedingen verwachten.  Natuurlijk is het vervelend,  maar het is niet dat er niets aan gedaan is door de provider. Het blijft een technisch product met een aantal schakels die in elkaar haken. Dat kan soms tijd en moeite kosten om uit te vinden waar het lek zit. Dat wordt uiteraard allemaal kosteloos gedaan. 

Als je de andere topics leest is het aanbod van een extra tv pakket zo'n beetje het maximum wat je als extra bovenop de directe creditering van het tv product kunt verwachten.  Op social media staat er over elke provider wel wat goeds en lelijkste, dus daar mee dreigen maakt echt geen indruk op een klantenservice medewerker. 

Ik zou nu lekker gebruik gaan maken van je product,  je extra tv pakket en eind van het jaar maar eens kijken hoe je je dan voelt.

Nogmaals, Tommie en eric (‘to be honnest...'), vanuit klantenservice gebeurt helemaal niks. Prima dat jullie zo snel op mijn e-mail reageren maar een oplossing of tegemoetkoming bieden jullie ook niet. Best wel klantonvriendelijk, onbeschoft zelfs.

‘eind van het jaar maar eens kijken hoe je je dan voelt’, als dat alles is wat je toe kunt voegen dan weet ik het wel aan het einde van het jaar. 

En het is enige i.p.v. enigste.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @theon66, ik ben nog een keer gaan kijken en ik zie dat ze er nog steeds mee bezig zijn. Ik zie dat er al veel is aangeboden maar dat je nergens mee akkoord gaat, ook zie ik dat er €91,73 al is vergoed door ons. Dit ligt nog steeds bij onze klachtenafdeling dus ik moet het antwoord nog afwachten.

Euh Tommie, er is mij ongeveer niets aangeboden. Ik wacht wel weer af. In ieder geval, jij bedankt voor je snelle reactie (het kan dus wel...)

Reageer