Laatst heb je een storing bij ons gemeld. Hiervoor hebben wij onze technische dienst ingeschakeld. Zij hebben werkzaamheden uitgevoerd en de storing opgelost. Bel ons even als het nog niet verholpen is.
Als het weer goed werkt, hoef je niets te doen. Behalve genieten van onze diensten natuurlijk!
Met vriendelijke groet,
Claes
Ongelooflijk. Jullie hebben niets gedaan, de stb werkt nog steeds niet goed. Dit is mijn derde stb al. Ik heb intussen al uren aan de telefoon gehangen bij jullie en krijg iedere keer lul oplossingen. Genieten van jullie diensten doe ik allang niet meer, ik erger mij kapot aan T mobile.
De laatste reactie van de helpdesk over email instellingen in outlook was de drempel. Men kon mij niet helpen omdat ik een eigen domein heb. Pffff.
De aangetekende brief met opzegging zonder een boete voor te vroeg beëindigen contract is de deur uit. Gaat u hier niet mee akkoord dan stap ik naar de geschillencommissie.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel