Beantwoord

Kleurknoppen afstandbediening interactieve tv


goedemiddag, ik heb sinds enkele dagen t mobile thuis. De uitleg over de afstandbediening die ik op jullie site heb gevonden zegt, dat het groene knopje is om in Gids naar de Vorige dag te gaan. Als ik op de groene knop druk, gebeurt er helemaal niets.
De knop voor Volgende dag werkt wel.
Ik wil de optie Vorige dag ook graag kunnen gebruiken.
icon

Beste antwoord door Sander 14 June 2019, 16:00

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Programma's in het verleden zijn niet te bekijken via de tvgids. Daarom gaat de tvgids ook niet terug.Je kan enkel de programmering in de toekomst zien.
Juist. Dan ga ik terug naar Telfort.
Reputatie 6
Als je terug wilt kijken kun je de tv anywhere app gebruiken. Deze kan je dan streamen via chromecast naar je tv, of tablet of pc en Apple TV.
Joh dat soort ingewikkelde dingen heb ik allemaal niet
E het is ook wel raar dat dit wel als functie voor dat groene knopje vermeld wordt, maar dus niet werkt.
Reputatie 6
Ja dat werkt wel, als je een stukje vooruit gaat in de tvgids dan kun je wel terug.
Er staat dat de groene knop dient voor Vorige dag, dat is dus niet zo.
Reputatie 7
Hoi @Mamagyver,

Met de groene knop kun je gemakkelijk schakelen tussen TV en radio. Ik zie dat het inderdaad wordt aangegeven op de servicepagina. Dara ga ik achteraan: dit passen we graag aan. bedankt voor de feedback!

Dit is de juist informatie!

- Van TV naar Radio switchen: groene knop

- Wisselen van de ondertiteling: gele knop


- Openen van 'Programma Gemist' / Verwijderen van opnames: rode knop


- Begin Gemist starten (Wanneer beschikbaar): blauwe knop:

Dank, ik heb na meerdere keren eindeloos in de wacht staan iemand van T Mobile aan de telefoon weten te krijgen en de functie "vorige dag" blijkt inderdaad niet voorhanden, de functie "terug naar eerdere programma's" sowieso niet.

Dit is voor mij reden geweest om de hele boel weer op te zeggen en terug te gaan naar mijn vorige provider.
Reputatie 7
Hoi @Mamagyver,

Ik heb het net gecontroleerd voor je en het blijkt toch te kloppen! Je kunt met de gele knop een dag vooruit inde gids schuiven. Met de groen knop kun je vervolgens weer een dag terug. De informatie klopt dus wel! Je kunt echter niet naar het verleden bladeren.

De eigenlijk vraag hierachter is dat je programma's terug wilt kijken, klopt dat? Dan kan via "Programma Gemist" of "Begin Gemist".

Hiermee moet het lukken! Fijn weekend!

Reageer