Beantwoord

KNIPPR beschikbaar maken voor Thuis klanten

  • 9 March 2018
  • 6 reacties
  • 192 Bekeken

Reputatie 6
Badge
T-Mobile, betrad 2 jaar geleden de tv markt op een weel heel bijzondere en innovatieve manier. De dienst Knippr werd uit gerold. Nu vraag ik mij af waarom T-mobile thuis en Knippr niet worden samengevoegd. Want de T-mobile Anywhere app is gewoonweg ruk, terwijl de knipprapp op de smartphone heel fijn werkt. Ook is de app beschikbaar op Apple en Android TV, waardoor je heel makkelijk extra TV's kan voorzien van een TV signaal. VodafoneZiggo is immers ook bezig om zijn ZIGGO Go! app beschikbaar te maken op Apple Tv en Android Tv.
icon

Beste antwoord door Brian 12 March 2018, 18:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Je bent lekker bezig geweest op het forum stefan! 🙂 Knippr en T-Mobile Thuis kunnen zeker wat van elkaar leren en we zijn de samenwerking dan ook zeker aan het opzoeken!
Reputatie 6
Badge
dat zou mooi zijn
Reputatie 7
Badge +1
t.s. heeft wel een punt welke ook in eerdere topics is aangehaald de tv anywhere app kan zelfs niet in de schaduw staan van de Ziggo go app, in een vorige leven heb ik deze als toenmalig Ziggo (UPC) klant ook gehad, een groot verschilk is dat je bij Ziggo alle zenders op de app krijg welke ook in je abonnement tevens ook te bekijken op de pc of laptop een nog wat meer mogelijkheden.
Ik kan me hier niet in vinden. De TV anywhere app werkt bij mij altijd perfect. Wel jammer dat niet alle zenders hierop beschikbaar zijn, maar dat ligt niet aan de app.
Reputatie 6
Badge
Ja hij werkt prima. Maar hij is heel beperkt en verouderd
Reputatie 7
Badge +1
Dat is ook wat ik bedoelde, hij werkt ook bij mij perfect maar vind hem wel heel beperkt vergeleken bij de app van de concurrentie.
Ook de optie tv a la carte op de settopbox lijkt me een goede aanvulling, zelf zou ik graag zien dat je in een weekend van de formule 1 voor zeg maar 1€ dat weekend naar Ziggosport kan kijken.

Reageer