Beantwoord

Knop op afstandsbediening werkt niet

  • 8 June 2018
  • 5 reacties
  • 420 Bekeken

Goedenavond,

Niet alle knoppen op de afstandsbediening van de tv box werken goed. Ik heb de batterijen al vervangen maar dit was niet de oplossing. Ook heb ik de afstandsbediening gereset maar dat gaf ook geen verbetering. Is het mogelijk om een nieuwe afstandsbediening te ontvangen voor de tv box?

Alvast bedankt
Groeten Peter
icon

Beste antwoord door Sterre 12 June 2018, 13:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hoi Peter,

Ik ga jou helpen, zodat je weer lekker kunt zappen. Goed dat je al geprobeerd hebt de batterijen te vervangen en de afstandsbediening hebt gereset. Als dit niet werkt, heb je inderdaad een nieuwe nodig. Die heb ik dan ook zojuist naar je opgestuurd! Binnen 5 werkdagen heb je 'm in huis. Veel TV-kijkplezier.
Hoi Sterre,

Ik heb vandaag de nieuwe afstandsbediening ontvangen. Bedankt voor het opsturen. Ik kan nu weer lekker zappen ;)
Gr. Peter
Reputatie 7
Hi Peter,

Super, bedankt voor de terugkoppeling. Fijn om te lezen dat je weer kunt zappen! Veel kijkplezier 😃

Eén knop op mijn afstandsbediening (tv) werkt niet meer. Nieuwe batterijen en resetten hebben niet geholpen. Groet, Marijke 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Marijkezz 

In dit topic kun je om een nieuwe afstandsbediening vragen, je wordt er hopelijk sneller geholpen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-afstandsbediening-bestellen-en-handleiding-281237

Reageer