Beantwoord

Komt er een timer met uitschakeling op de TV Box?

  • 13 August 2017
  • 4 reacties
  • 716 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties
Hoi,

Is het mogelijk dan in zo'n entone kastje een soort van sleep- of wake-up timer komt.
Of inactiviteit optie komt?

Vaak vergeet ik namelijk het kastje uit te zetten en dat is nogal zonde.
icon

Beste antwoord door Sander 14 August 2017, 15:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik vraag me eerlijk gezegd af of het voor de box wel goed is om hem na gebruik telkens uit te zetten en weer op te starten bij her gebruik.
Zelf ben ik sinds januari 2014 aangesloten op de glasvezel eerst Vodafone nu T-mobile en sinds die tijd is de box hooguit een keer of 3 helemaal uitgeschakeld geweest.
Daarbij is het verbruik zo marginaal dat je hooguit een paar cent per jaar uit spaart, en ik denk dat het telkens in en uit schakelen de levensduur zeker niet ten goede komt van de box.
Ik bedoel niet dat het apparaat helemaal wordt uitgezet, maar gewoon in stand-by.
Of zet je dat apparaat ook nooit in stand-by?
huh?
De vraag en de reacties zijn weg?
Hoe kan dit?
Reputatie 7
Hoi pgh001,

Mijn excuses, dat kwam door mij! Ik had jouw vraag (inclusief reacties) in ons Community Wishlist topic willen zetten. Hier staat namelijk jouw wens ook verwoord. Er zijn meerdere klanten die graag willen dat de TV Box na verloop van tijd vanzelf op stand-by springt. Ik ga met die lijst de organisatie in om deze wensen kenbaar te maken. Geen garanties, maar het is fantastisch om zoveel input te krijgen van onze klanten. Zo maken we het product nog beter!

Aangezien er al enkele reacties hier staan, laat ik dit topic nu gewoon weer hier staan! 🙂

Reageer