Beantwoord

kosten van een extra tv ontvanger ten opzichte van gewone box

  • 16 June 2020
  • 4 reacties
  • 1565 Bekeken

goeden avond

wat zijn de extra kosten voor box met harddisk en box zonder. vraag dit omdat ik bij mijn abonnementen een rare opbouw zie staan qua kosten

 

alvast bedankt

Dennis

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 June 2020, 23:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DennisvanHerk 

Wanneer je ook tv bestelt dan krijg je standaard een tv box zonder opnemen in bruikleen indien je meerdere tv boxen wilt dan betaal je 5 euro extra per extra tv box (zonder opnemen) met een maximum van 4 incl de eerste die gratis is.

Een tv box met opname functie wordt helaas niet meer geleverd omdat er binnenkort een nieuwe tv platform aankomt die opnemen in de cloud mogelijk maakt 😁

@DennisvanHerk, sinds wanneer heb je je Abbo lopen, de kosten opbouw is een hele puzzel bij T-Mobile om er uit te komen.

Eerste box is inbegrepen in je TV gedeelte van je Abbo, met opnemen komt daar 5 euro bij, dus een opname box .

op de factuur staat dit dan uitgesplitst en er onder komen de kortingen van 1ste box gratis -5 euro weer terug.

nou die eerste box is niet "gratis” maar kost je gewoon 15 euro en krijg je er een TV stream bij.:wink:

 

Interactieve TV abonnement 15,40
Interactieve TV Box met harddiskrecorder 10,00
Actie: Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting p.mnd. -5,00


Zo staat het bij mij omschreven, lijkt net alsof die korting een actie is.

 

P.S, 15.40 is met inflatie correctie.

 dit is mijn opbouw qua kosten inderdaad staat er 5 euro korting op HD ontvanger met opname functie. als je nu een nieuw pakket samen stelt staat deze opbouw er niet tussen.

maar als dit klopt is tv kijken voortaan een dure bezigheid.

Reputatie 7
Badge +4

Die 10 euro is de basisprijs. Daar gaat die 5 euro vanaf (eerste decoder is ‘gratis’). Dus je betaalt enkel voor 5€ voor het opnemen. Je tweede decoder is 5 euro. 

TV kijken is niet goedkoop. Hoop nog steeds dat ze TV kijken decoderloos mogelijk maken. Maar eerst het nieuwe TV platform.

Reageer