Kwaliteit Ontvangst verschillende zenders euro 2021

  • 21 June 2021
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Ik kijk naar het voetbal en wat blijkt van de zenders Nederland 🇳🇱 npo; VRT België 🇧🇪 of BBC Engeland 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 is het meest heldere en beste beeld dat van VRT en de andere  2 gelijkwaardig en een stuk mindere kwaliteit.

Ik kan het vergelijken omdat synchroon dezelfde wedstrijd wordt uitgezonden. Kunt u mij verklaren waarom er dit verschil en kunt u mijn constatering bevestigen?

Het is niet eenmalig maar elke wedstrijd hetzelfde sinds het begin van het toernooi. 

Ik kijk tv op LG OLED.

Is het zo dat bij alle providers dit fenomeen zich voordoet, of is het mogelijk een lokaal probleem of is het altijd en alleen een probleem algemeen van T-mobile?

Mij lijkt niet onbelangrijk om deze vragen, ook voor u intern, te beantwoorden?

 


1 reactie

Reputatie 6
Badge

Ik kijk naar het voetbal en wat blijkt van de zenders Nederland 🇳🇱 npo; VRT België 🇧🇪 of BBC Engeland 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 is het meest heldere en beste beeld dat van VRT en de andere  2 gelijkwaardig en een stuk mindere kwaliteit.

Ik kan het vergelijken omdat synchroon dezelfde wedstrijd wordt uitgezonden. Kunt u mij verklaren waarom er dit verschil en kunt u mijn constatering bevestigen?

Het is niet eenmalig maar elke wedstrijd hetzelfde sinds het begin van het toernooi. 

Ik kijk tv op LG OLED.

Is het zo dat bij alle providers dit fenomeen zich voordoet, of is het mogelijk een lokaal probleem of is het altijd en alleen een probleem algemeen van T-mobile?

Mij lijkt niet onbelangrijk om deze vragen, ook voor u intern, te beantwoorden?

 


Nieuwe of oude T-Mobile tv omgeving? Bij het oude zou NPO er het beste moeten uitzien van die drie aangezien ze de hoogste bitrate krijgen, gevolgd door VRT en dan BBC. Beste is eigenlijk altijd op ARD/ZDF wiens signaal oorspronkelijk 720p in 50fps is en hier omgezet wordt naar 1080i 25fps met tot 16Mbps.

Ook merk je dat van sommige stadions, met name die van Bakoe/Baku, het beeld slechter is maar dat zou bij eenzelfde wedstrijd op verschillende zenders verder niet uitmaken natuurlijk.

Reageer