Beantwoord

Lampje tv box is blauw [verbinding maken met server melding]

  • 24 September 2019
  • 5 reacties
  • 13201 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hoi,
Het blauwe lampje op mijn tv box blijft branden maar op mijn televisie komt niks. Wanneer ik de box dan reset, komt het hele opstarten(met het merk, T-mobile etc.) wel op het scherm. Na deze procedure wordt alles weer zwart en blijft het blauwe lampje aangeven dat de box aan staat. Als ik de afstandsbediening gebruik knippert het blauwe lampje wel maar er gebeurt niks. ik kan ook niet uitschakelen. Het paarse lampje komt niet. Kunnen jullie hier wat mee? Is mijn box kapot?
Groetjes
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 24 September 2019, 21:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo @LuukJA

Wat is de laatste melding die je kan zien links onder in het scherm ?
Soms werkt live tv kijken niet om de een od andere reden. dit kan je controleren door eerst je box opnieuw op te starten en als deze zwart word op gids te drukken. je zal dan de gids moeten zien.

Welk modem heb je ?
Heb je de box rechtstreeks aangesloten op het modem of zit hier een switch of powerline adapter tussen ?
Maak je gebruik van glasvezel of van DSL.
Welke snelheid behaal je op je internet verbinding ?
Bedankt voor je reactie!

Ik heb 2 foto’s van de boxen toegevoegd. Linksonder op het scherm komt als laatste verbinding maken met server, daarna wordt het weer zwart. Ook gids drukken werkt niet.😢


Ik denk dat ik DSL heb en de max snelheid rond de 20mbps zit aangezien dat de max hier zou zijn. Eerst werkte het hier wel gewoon mee. Mediabox ziet ook rechtstreeks met de meegeleverde utpkabel aan de modem

Reputatie 7
Badge +4
Hallo @LuukJA

Dat is wel lastig tv kijken dan.
wist je dat je tv kan kijken met de tv anywhere app op je telefoon en kan casten naar je smarttv ?
Ik weet dat het een beetje behelpen is maak kan je in iedergeval tv kijken zodat ondertussen het probleem word verholpen.

Haal de netwerkkabel uit het tv kastje en druk 30 sec op het reset knopje op de achterkant van het modem. reset ook het modem door de reset knop 30sec in te drukken. wacht tot het modem volledig online is. als het goed is geeft ondertussen het tv kastje aan dat de netwerkkabel niet is aangesloten. verbind dan pas het kastje met de netwerkkabel

Kun je laten weten of dit geholpen heeft ?
Reputatie 1
Hi @LuukJA , bedankt voor de duidelijke foto's! Heb je al geprobeerd om de TV Box te resetten door de TV Box tijdelijk van de stroom af te halen? Via de volgende link zie je hoe je dit het beste kunt doen: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-reset-tv-box-276118 Kun je mij laten weten als het is gelukt. Zo niet kijk ik gelijk met je mee!

Zoals @Hidden.nld al aangeeft kun je in de tussentijd natuurlijk wel gewoon TV blijven kijken via de TV Anywhere App. Meer informatie hierover vind je op: https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/tv-anywhere Zo gaat het vast lukken. Succes!
De reset stappen die Hidden heeft uitgelegd hebben gewerkt! Ik kan nu televisie kijken!
bedankt!

Reageer