[Let op] Update Televisie 15-20 februari

  • 10 February 2017
  • 11 reacties
  • 670 Bekeken

Reputatie 7
Tegelijk met de verhuizing van Thuis, willen we een aantal verbeteringen met jullie delen. Want we willen er zeker van zijn dat jij gewoon optimaal TV kan blijven kijken.

Wanneer?
We voeren onderhoud uit tussen woensdag 15 februari en maandag 20 februari. Het vindt plaats heel vroeg in de ochtend: tussen 02:00 en 06:00 uur. Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kan lekker blijven slapen.

Als we klaar zijn
Na het onderhoud moet je soms zelf de Interactieve TV Box nog even opnieuw opstarten, als je TV toch niet werkt. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Wat gaat er verbeteren?
Met dit onderhoud hebben we mooie verbeteringen voor je:
•Nieuw uiterlijk van Interactieve TV
•Handigere indeling in het TV-menu
•Nieuwe Videoshop
•Radiozenders met bijbehorende logo's.

Veel plezier van je 'nieuwe' TV! 🆒

Team T-Mobile Thuis

11 reacties

Ik merk het al... 15 februari is vast te voorbarig geweest. Eerst alles omzetten en dan komt het pas bij T-Mobile op de site. Ben bang dat we nu nog 5 dagen langer moeten wachten.
Reputatie 7
Badge +9
@Serviceweb;

Dit topic is bedoeld om meer informatie te geven over werkzaamheden. Mocht je inhoudelijke vragen hebben dan kun je daar zelf een topic over starten. 🙂
Hier nog geen update, we wachten het nog gewoon even af.
Succes
Sinds de update naar t-mobile reageert de interactieve tv-box heel erg traag. Het lijkt erop dat de oude instellingen weer zijn ingeladen. Ik kan me herinneren dat in het begin van vodafone thuis de tv-box ook zo langzaam reageerde. Zappen gaan een behoorlijk stuk trager dan voor de update.
Meer mensen die hier last van hebben?
Ik had er ook last van. Totdat ik de router via website overnieuw opgestart heb. Je kan ook de router zelf met een nagel of tandenstoker resetten.
Dan bedoel je het glasvezelmodem? Zou je hier de spanning vanaf kunnen halen of moet je echt een knop indrukken.
Dan bedoel je het glasvezelmodem? Zou je hier de spanning vanaf kunnen halen of moet je echt een knop indrukken.

je kan het modem via een ip-adres in je browser benaderen. Via deze link (https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/wifi-oplossingen-276063) staat tussen de wifi oplossingen hoe je via je computer bij het modem kan komen en dan kan je hem ook herstarten.
Bij glasvezel kan ik je helaas niet helpen. Heb er geen verstand van. Misschien dat je nog de handleiding van het modem hebt? Je moet het modem op een of andere manier kunnen resetten.
Is er opnieuw een update geweest aangezien mijn 3 televisie ontvangers vanmorgen opnieuw zijn opgestart?
Ik vind persoonlijk, dat er vaak ern update plaats vind. Dit is de 2de in een paar maanden tijd. Ik ben zelf een nachtbraker. Dus ik kijk ‘nachts tv. Die het gewoon 1xper kwartaal goed.
Reputatie 7
Hi LeoVerringmeier, we blijven onze diensten continu verbeteren en hiervoor is soms een update nodig. De grote updates en wijzigingen doe we in ieder geval twee keer per jaar, kleinere updates en onderhoud doen we ongeveer 1 keer per maand. Dit gebeurt voornamelijk 's nachts en is gelukkig vaak van korte duur! Excuses voor de overlast.

Reageer