Beantwoord

Logitech Harmony en TV

  • 14 March 2019
  • 7 reacties
  • 1261 Bekeken

Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen.
Sinds kort t-mobile Thuis en wil daarvoor mijn logitech Harmony gebruiken.
Nou wil ik graag mijn favoriete zenders instellen op de afstandsbediening.
Alleen in de lijst komt daar geen T-mobile in voor.
Weet toevallig iemand welke zenderlijst ik kan kiezen om ervoor te zorgen dat ik de meeste favorieten terug kan vinden?
icon

Beste antwoord door HereIsTom 15 March 2019, 21:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge
Je kan met de software van je Harmony gewoon zelf de favoriten instellen.
Hier vind je meer uitleg: https://support.myharmony.com/nl-us/adding-favorite-channels-and-favorite-channel-icons
Reputatie 3

@HereIsTom de theorie is correct, het ‘probleem” is echter dat T-mobile niet in de lijst van tv providers staat.

 

Voorheen kon je de lijst van Glashart - die grotendeels overeen kwam - gebruiken, maar die is inmiddels ook verdwenen.

 

Het is dus een beetje een kip - ei probleem, misschien is het mogelijk dat er een geupdatet lijst naar Harmony gestuurd kan?

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Comp User Welkom in de community, dank voor de reactie.

Hopelijk is het probleem al opgelost  Het onderwerp is al 3 jaar oud! 👍🏻 Rechtsboven zie je de tijd staan bij onderwerp en antwoorden.
Met vriendelijke groet en hè advies is altijd fijn! 

Reputatie 3

Ik kwam er nochthans vanochtend achter dat het zo is - ik was ineens een aantal van de ingestelde zenders kwijt en ik heb vooralsnog geen oplossing kunnen vinden, anders dan alles met de hand en zonder zenderlogo’s in te stellen.

Reputatie 7
Badge +6

@Comp User Staat Amino of Entone wel in de lijst? Dat zijn de merken van de tv-boxen. Als je die kiest, werkt het hopelijk wel.

Reputatie 3

De Entone - 515b is het volgens mij - staat al sinds de eerste keer - vf tijdperk, 2012 uit m'n hoofd - dat ik het apparaat kreeg in de Harmony, de instellingen zijn gewoon overgenomen toen ik de one verving voor de touch (met hub), wel gebaseerd op de zenderlijst van glashart, destijds.

 

Daarom ook dat ik het zo vreemd vond dat er ineens een aantal van de favoriete / meest gebruikte zenders zijn verdwenen, totdat ik zag dat glashart niet meer in de lijst van providers (binnen mijn postcode) staat of vervangen is door T-Mobile.

Reputatie 5
Badge

@Comp User Het werkt hier nog steeds prima met een Entone, maar gebruik inmiddels de T-Mobile TV app op de TV, werkt veel beter dan met de box.

Reageer