Beantwoord

Logitech Harmony koppelen aan TV Box

  • 26 April 2018
  • 3 reacties
  • 1374 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb de tv box gekoppeld aan mijn Logitech Harmony, dat werkt.
Echter als ik kanalen onder favorieten wil instellen dan werkt het met een kanaal met 2 cijfers wel, maar met 3 niet.
Handig voor de Fox Erdedivisiekanalen in de 15x range.
Handmatig werkt het wel, het lijkt of de Logitech te langzaam is. Alleen ben ik er mee gaan experimenteren, handmatig kan het redelijk rustig en gaat het ook goed.

Heeft iemand tips?
icon

Beste antwoord door Brian 2 May 2018, 10:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi UmbertoR, bedoel je dan de favorieten voor de de Logitech zelf of de favorieten van de TV Box? Als dat laatste het geval is dan zou je de favorieten éénmalig in kunnen stellen met de afstandsbediening van de TV Box en ze daarna selecteren met de Logitech. Ik heb zelf geen ervaring met een Logitech Harmony maar als het daar om gaat dan kan je het misschien even verduidelijken, mogelijk heeft één van onze community leden dan nog een goede oplossing voor je! 🙂
Reputatie 1
Je kunt op de logitech Harmony favorieten instellen. Je typt het kanaalnummer bv 123 mooi plaatje erbij en klaar. Als je dan op het scherm het plaatje aan tikt voert ie het kanaalnummer in 1-2-3.
Alleen 1-2 gaat goed en op het moment dat de 3 vanuit de logitech komt, springt ie op kanaal 3.
Ik denk dat de logitech te langzaam is, heb de toetsinvoertijd al op de snelste stand gezet.
Reputatie 7
Hi UmbertoR, bedankt voor de toelichting! Ik heb het voor je nagekeken maar de invoer van de TV Box kan je jammer genoeg niet instellen, ik heb dus even geen andere optie voor je maar mogelijk heeft iemand anders nog een goede suggestie!

Reageer