Beantwoord

losse onderdelen bestellen?

  • 10 December 2020
  • 8 reacties
  • 564 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn lieftallig huisdier heeft de kabel van mijn adaptor doorgebeten. Daardoor kan ik nu geen tv meer kijken. Ik zou graag dit onderdeel willen vervangen. Hoe kom ik aan een nieuwe? Ik heb de hele T-Mobile site afgezocht maar ik kan nergens iets vinden over losse onderdelen vervangen. Het gaat om de

moso ac/dc adaptor model:msa-c1000|c12.0-12w-De

input:100-240v~ 50/60Hz 0.5A max

Output: 12.0V=1A

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 15 December 2020, 11:00

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Cctjeee,

Dat is vervelend!

Er zijn helaas geen losse onderdelen te bestellen bij T-mobile. (Behalve de afstandsbediening)

Tm zal een nieuwe tv box moeten opsturen. Wellicht kan een moderator dit in gang zetten (kan een paar dagen duren voordat je reactie krijgt) Anders TM servicedesk even bellen.

In de tussentijd zou je de draad tijdelijk kunnen repareren met b.v. een kroonsteentje ertussen, let wel op plus en min! (Misschien is er iemand handig in je omgeving die dat kan doen)

Mvg. Marcel

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Cctjeee, welkom op de Community!

Ik heb meteen een nieuwe voeding en kabel voor je besteld zodat de TV Box straks weer werkt. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd! 

@Marcel MCi Helemaal begrijpelijk dat je nog niet wist dat we ook voedingen en kabels kunnen bestellen, maar dat kan ik gelukkig wel! 😊 We kunnen de volgende onderdelen bestellen:

-Afstandsbediening

-HDMI-kabel

-Mini-din naar SCART

-Voeding modem (Zyxel, Huawei en Draytek)

-Voeding TV Box (Entone Kamai en Amino Aria 610 en 7x)

-Voeding Media Converter

-DSL aansluitset

-RJ11 kabel (DSL-kabel)

Zo hebben we meteen overzichtelijk wat bestelbaar is, klasse dat je de opmerking maakt. We staan er soms niet bij stil wat users nog niet helemaal weten, thanks!

 

Het vervangende onderdeel is inmiddels bij mij afgeleverd. Bedankt daar voor. :smile::thumbsup:

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! Fijn dat het nog relatief rap binnengekomen is. Een mooi weekend toegewenst en alvast prachtige dagen. Stay safe! 🎄

Mijn adapter van mijn tv modem is helaas ook stuk, kunnen jullie een nieuwe bestellen?

Kabel aan adapter was al half jaar krakkemikkig, met tape heeft het nog tot gisteravond gewerkt.

moso ac/dc adaptor model:msa-c1000|c12.0-12w-De

 

input:100-240v~ 50/60Hz 0.5A max

 

Output: 12.0V=1A

 

Bij voorbaat dank.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @sandernijhuis1971, dat is inderdaad mogelijk. We hebben je direct een nieuwe adapter opgestuurd! 

Hai Tommie,

 

Geweldig, ik kwam er niet door bij de klantenservice. 

Ik vond geen e-mail adres (old school), maar dit is een prima alternatief.

Wanneer kan ik het ongeveer verwachten, zijn er kosten aan verbonden?

 

My liver is to precious to empty a bottle of Chablis every day. 

Reputatie 7
Badge +9

@sandernijhuis1971 na het versturen duurt het meestal en dag of drie voor het binnen is! Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Reageer