Beantwoord

magenta afstandsbediening

  • 25 June 2019
  • 6 reacties
  • 1489 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 16 reacties
Bij het koppelen van mijn magenta afstandsbediening blijft het magenta lampje branden en kan ik dus niet koppelen. Weet iemand raad?😅
icon

Beste antwoord door stefan.1997 25 June 2019, 12:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge
Heb je al geprobeerd om je tv code op te zoeken en die in te voeren?

https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/afstandsbediening/

Lijst met tv codes
https://thuisservice.t-mobile.nl/thuis-assets/downloads//handleidingen/vfc3750_wt_afstandbediening_tv_codes_2.0_a4.pdf
Gaan we dat eerst nog ff proberen, dank je wel.
Nu heb ik het probleem dat er geen "setup" button zit op de magenta afstandsbediening. Deze afstandsbediening wordt gebruikt voor de harddiskrecoder
Reputatie 6
Badge

Beste @ruby06,

Je moet even goed de stappen volgen op deze pagina.

  • Om de Afstandsbediening automatisch te koppelen druk je 1+3 tegelijk in. De magenta knop gaat na een paar seconde knipperen.
  • Druk de Tv powerknop (knop 1) in en houd hem ingedrukt totdat de tv uit gaat.
  • Zet de Tv dan weer aan met de zelfde Tv Powerknop. (Knop 1)
  • Sla de instellingen op door op de stop knop te drukken (knop 6)
*als het goed is zijn de instelling opgeslagen. Kijk ook gelijk even of je het geluid harder en zachter kunt zetten.

werkt het automatisch zoeken niet?

  • Om de Afstandsbediening te koppelen druk je 1+6 tegelijk in. De magenta knop gaat na een paar seconde knipperen.
  • Voor nu de door jouw opgezocht Tv code in. Na het vierde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is de code niet correct. Kies dan een andere code en herhaal de eerste 2 stappen.
  • Zet de Tv dan weer aan met de zelfde Tv Powerknop. (Knop 1) en test de Mute, vol+ en vol- knoppen.
  • Sla de instellingen op door op de stop knop te drukken (knop 6)

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben. Veel plezier met Tv kijken!!
Bedankt voor je duidelijke uitleg. De afstandsbediening werkt als de......
Ja,gekoppeld krijg ik hem nu wel,maar is mijn geluid weer weg.
Ik wordt er zo moedeloos van.Ik kan hem aan/uit zetten via de tv knop.Maar geluidsknoppen werken nu niet..

Reageer