Beantwoord

maximum sessies

  • 25 October 2020
  • 6 reacties
  • 643 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Ik krijg de melding bij terug kijken op de zenders van ziggosport totaal de melding ; maximaal aantal sessies is overschreden foutcode 532203. 

Erg irritant zo kan ik de app nog niet gebruiken.

En terugkijken via de tv box is geen doen want vooruit spoelen gaat veel te langzaam. Wil de f1 qually terugkijken via de telefoon maar dit kan dus niet.

 

Heb de gegevens gewist (cache) en dit heeft geen effect.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 28 October 2020, 09:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2

dit topic had eigenlijk onder de tv anywhere app geplaatst moeten worden. Betreft namelijk de app op android telefoon (Redmi note 8T)

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Xetec, goed dat je dit onder de aandacht brengt. Die foutcode ontstaat meestal wanneer er te veel personen tegelijk ingelogd zijn of wanneer de Ziggo Sport Totaal stream meer dan drie keer bekeken wordt (het maximum aantal streams tegelijk met dezelfde TV Anywhere inlog is drie bij FOX Sports en Ziggo Sport). 

Kan het zijn dat je met één van de bovenstaande situaties te maken hebt gehad? 

Zo niet, mag ik je dan verzoeken om dit probleem aan te kaarten in ons verzameltopic, alsjeblieft? We zijn namelijk alle meldingen en wensen omtrent TV Anywhere aan het verzamelen én in dit topic plaatsen we tussentijdse updates. Wil je jouw feedback daar delen? Vergeet dan niet om het onderstaande te vermelden, zodat ons TV team ermee voor je aan de slag kan!

Welk type toestel of TV Box gebruik je? (Merk en model)
Welk besturingssysteem gebruik je? (bijv iOS versie x.x)
Welke versie van de TV Anywhere app gebruik je?
Een duidelijke beschrijving van het probleem
Als het mogelijk is, kan een filmpje, foto of screenshot soms heel veel duidelijkheid geven!

Reputatie 2

Hmm, op 1 van der manier is het nu opgelost. Ik kijk niet meerdere streams. Heb nog eens zitten testen met mijn telefoon nu geen foutmeldingen. Mocht het probleem terugkomen kom ik erop terug in verzameltopic. Enige wat ik die dag gedaan heb is ook via browser kijken. Misschien dat dat ermee te maken had. Maar dus niet tegelijk.

Reputatie 7
Badge +16

Top dat het opgelost lijkt, wellicht ging het om een tijdelijke bug die nog verholpen moet worden. Mocht het inderdaad weer voorkomen, laat het dan zeker in het verzameltopic weten! Ik spreek je daar - hopelijk niet natuurlijk, want dat zou betekenen dat je weer problemen ervaart. Maar we gaan uit van het beste! 😉

Reputatie 7
Badge

@Xetec er is onlangs een probleem opgelost dat speelde op Ziggo Sport en Film1 zenders i.c.m. Chromecast. Wellicht verklaart dit waarom het nu wel werkt. Via TV Anywhere kan je maar op één apparaat tegelijk kijken naar een Ziggo Sport zender of een Film1 zender.

Als je doorspoelen op de TV Box te langzaam vindt dan heb ik nog een tip: numeriek doorspoelen. Op alle programma's waar je mag doorspoelen, kan je eenvoudig naar een specifieke minuut ‘springen’. Dus als je meteen naar de 8ste minuut wilt, druk dan op de [8] op je afstandsbediening.

Reputatie 2

Bedankt voor de tip :grinning:

Reageer