Beantwoord

mediabox met recorder.

  • 18 October 2019
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

Ik heb gisteren mijn 3e media box met recorder gekregen. De eerste twee werkte niet. Gisteren blij het werkte, alle defecte boxen en de box zonder recorder die goed werkte retour gestuurd. Vandaag weer een defecte mediabox met recorder. Technische dienst moet ernaar kijken kan weer 14 dagen duren. Gevraagd om de box zonder recorder op te sturen.

kan helaas het abonnement niet opzeggen zonder boete, 10 jaar xs4all gehad nooit hoeven bellen met klanten service.

icon

Beste antwoord door Arianne Bar 23 October 2019, 13:08

Bekijk origineel

4 reacties

Ook mijn mediabox met recorder werkt niet met de afstandsbediening. Bij registratie kan ik mijn klantnummer niet invullen. Tweede opgestuurde afstandsbediening werkt ook niet. Zendt wel uit maar maakt geen contact met de mediabox. Heb de mediabox sinds 11 oktober. Er is een ticket aangemaakt, maar schrik niet…. moet 12 dagen wachten om teruggebeld te worden. Dit is dus alleen terugbellen, he! Dan kunnen we er gerust twee weken bij op te tellen en heb ik met Kerst misschien tv!!!! Help...

Reputatie 7

Hey @PietvanDijk,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een vervangend TV Boxje bij je is bezorgd. Ervaar je met de nieuwe TV Box ook dergelijke problemen? Zo ja, laat het ons gelijk weten. Dan gaan we hiermee aan de slag! 

Hoi @Arianne Bar,

Ook in jouw dossier lees ik dat het probleem gelukkig is opgelost. Kun je ons aangeven hoe je dit euvel hebt weten te verhelpen? Wellicht hebben andere gebruikers met dezelfde problemen iets aan deze informatie. :relaxed:

Nou zeg. Gelukkig opgelost. De moed was me in de schoenen gezakt. In ieder geval … we hebben de afstandsbediening driemaal achter elkaar moeten resetten (1 en 6 tegelijkertijd indrukken en daarna 9, 9, 6 ) Ondanks twee keer knipperen deed hij het niet. Dit moesten we nog twee keer herhalen.  Toen konden we registreren. 

Reputatie 7

Hi @Arianne Bar Mooi dat het toch gelukt is, veel kijkplezier!

Reageer