Beantwoord

Mediabox werkt niet, geen informatie van klantenservice

  • 16 September 2020
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds mei heb ik naast mijn t-mobile abonnement voor mijn telefoon, ook t-mobile thuis met de daarbij horende mediabox. Aansluiten was zo gedaan en ik kon lekker tv kijken. Helaas werkte deze al na een maand niet meer. Ik dacht eerst dat het een storing was dus heb even afgewacht met bellen naar de klantenservice. Na een week deed de box het nog steeds niet en heb ik gebeld en samen met iemand een stappenplan doorgelopen. Conclusie: De box is kapot, we sturen je een nieuwe op. Niet dus, het is ondertussen al september en ik heb nog steeds een kapotte mediabox! Ik heb vanaf toen bijna iedere week gebeld met de klantenservice. Steeds werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. De technische dienst zou er eerst naar kijken en als zij concluderen dat mijn mediabox kapot was, dan zou ik een nieuwe krijgen. (Deze zou toch al zijn aangevraagd?) Ergens in augustus deed de box het in een keer weer. Voor een week ongeveer, toen was ‘ie weer kapot. Dus het hele circus kon weer opnieuw beginnen. Ik ben iedere week zowat aan het bellen met de klantenservice en ik krijg gewoon geen nieuwe informatie, alleen dat ik nog ‘even geduldig moet afwachten’.  Ik wil weten waar we staan in het proces! Ik ben al lang trouwe klant, maar ik vind de correspondentie richting de consument belachelijk slecht. Hoe moeilijk is het om iemand op de hoogte te houden van de lopende zaak? Zelfs na meerdere malen te vragen of ik alsjeblieft op de hoogte kan worden gehouden (en wat ook ergens genoteerd zou zijn door een medewerkster) krijg ik zojuist aan de telefoon te horen dat er afgelopen vrijdag een nieuwe box is opgestuurd? Ik zou toch op de hoogte worden gehouden? Ik heb geen email oid ontvangen. Fijn dat ik eindelijk na bijna 3,5e maand een nieuwe box krijg, maar ik vind dit echt slecht dat dit niet eerder opgepakt is! En nogmaals, zeer slecht dat ik als klant niet op de hoogte wordt gehouden van wat er zich afspeelt achter de schermen… Erg lang bericht, maar ik hoop dat mijn frustratie nu wel serieus wordt genomen!

icon

Beste antwoord door Brian 18 September 2020, 10:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @T_N, mijn collega’s zijn nog aan het uitzoeken wat er mis is gegaan maar er komt hoe dan ook een nieuwe TV Box naar je toe, ik houd je op de hoogte!

@Brian Thanks voor je reactie! Ik hoop snel van je te horen (:

Reputatie 7

Hi @T_N Oei dat moet inderdaad beter. Ik heb het meteen nagekeken en de TV Box lijkt nog niet verstuurd, het is een beetje Murphy’s Law in dit geval. Ik ga er voor zorgen dat deze alsnog met spoed naar je toe komt en ik houd je vanaf nu persoonlijk op de hoogte! Komende maandag ben ik toevallig een dagje vrij dus je hoort hopelijk vandaag maar anders in ieder geval komende dinsdag weer van me.

Reageer