Beantwoord

Meer erotiek zenders

  • 6 April 2018
  • 17 reacties
  • 11892 Bekeken

Ik zou graag meer erotiek zenders en willen zien
icon

Beste antwoord door Pilovali 6 April 2018, 19:03

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt een extra themapakket aanschaffen, dit kun je via My T-Mobile Thuis doen. Als je de 'Entertainment' pakket aanschaft, kun je BrazzersTV en Meiden van Holland SOFT kijken.

Óf je schaft het adult premiumpakket aan, dan heb je de volgende zenders:
Dorcel TV
Meiden van Holland Hard
Dusk!
Passie XXX
Penthouse

Veel kijk plezier!

Heel leuk maar ben al klant vanaf 17-05-2020

En heb het erotiek pakket geactiveerd maar nog geen zender gezien en betaal er wel voor?

@Lenanijland Ook de STB als eens een powerflip gegeven?

De LAN kabel er uithalen, STB laten opstarten en wachten tot die zegt dat er geen verbinding is, en dan de LAN kabel er in en wachten tot die de Firmware opnieuw geladen heeft en TV laat zien.

 

P.S., Ook leuk, dit bericht is al van April 2018, ruim voordat je je verbinding had.:wink:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lenanijland, ik heb de streamkwaliteit per zender gecontroleerd en constateer dat je de erotiek zenders kunt bekijken, klopt dit? Zo niet, dan gaan we net zolang door totdat je ze wel kunt bekijken natuurlijk! 

Heb je toevallig Favorieten aanstaan?

Hoe zie je de status van de favorieten functie

Druk op de toets: menu

Navigeer naar: Instellingen
Navigeer naar: favorieten 

Zie je de knop: Activeer alle zenders dan staat de favorieten functie aan.
Zie je de knop: Activeer favorieten dan staat de functie uit

Mocht dit allemaal nog niet werken, geen zorgen! Geef je TV Box dan een fabrieksreset zodat alles weer teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen: Hoe geef ik de TV Box een factory reset?. Soms is dat nodig wanneer een pakket achterblijft.

Werkt het wel? Veel plezier met jouw pakket en mocht je nog vragen hebben of overige zenders willen bekijken, check dan jouw My T-Mobile Thuis account! 😉

 

Hoi @Lenanijland, ik heb de streamkwaliteit per zender gecontroleerd en constateer dat je de erotiek zenders kunt bekijken, klopt dit? Zo niet, dan gaan we net zolang door totdat je ze wel kunt bekijken natuurlijk! 

Heb je toevallig Favorieten aanstaan?

Hoe zie je de status van de favorieten functie

Druk op de toets: menu

Navigeer naar: Instellingen
Navigeer naar: favorieten 

Zie je de knop: Activeer alle zenders dan staat de favorieten functie aan.
Zie je de knop: Activeer favorieten dan staat de functie uit

Mocht dit allemaal nog niet werken, geen zorgen! Geef je TV Box dan een fabrieksreset zodat alles weer teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen: Hoe geef ik de TV Box een factory reset?. Soms is dat nodig wanneer een pakket achterblijft.

Werkt het wel? Veel plezier met jouw pakket en mocht je nog vragen hebben of overige zenders willen bekijken, check dan jouw My T-Mobile Thuis account! 😉

 

Dankje Jason

Maar ik heb alles gedaan wat je zei, maar ze werken nog steeds niet?

Mvg Lena

 

Hi @Jason  ik heb alles geprobeerd maar het werkt nog steeds niet? Gr @Lenanijland 

Reputatie 7

Hi @Lenanijland

 

Ik help je graag verder. Ik zie dat de znders actief zijn, we moeten ze alleen nog even vinden. Allereerst wil ik check of er wellicht een favorietenlijst aanstaat. In dat geval zie je alleen de door jouw geselecteerde zenders. We moeten dus simpelweg weer ‘alle zenders’ activeren. Klik daarvoor in het menu bij Instellingen // Favorieten. Zie hier voor de uitleg: Uitleg favorietenlijst activeren

Ten tweede kun je het juiste kanaal vinden in ons zenderoverzicht. Klik daarvoor hier: zenderoverzicht T-Mobile Thuis. Hier kun je vinden op welk kanaal je de zenders terugvindt. 

 

Laat je weten of het hiermee lukt? 

Hi @Sander zo als je ziet staan ze allemaal aan maar de zenders zijn nog steeds onvindbaar. Dus hoop dat je me verder kan helpen

Mvg Lena

Reputatie 7
Badge +3

Beste Lena,

Ik zit wel bij een andere provider met interactieve TV maar bij mij zit er een pincode (kinderbeveiliging) op alle erotiek zenders (bij mij zitten er 2 in het basispakket).

Zelfs als ik alle zenders selecteer, dus geen favorietenlijstje, dan zie ik de erotiek zenders niet standaard (of na een fabrieks reset) tenzij ik ze apart zichtbaar maak na invoer van mijn tv pincode.

Wellicht zit hier het probleem? Lijkt mij dat providers deze zenders standaard afschermen voor kijkers jonger dan 18 jaar.

Groet, Folkert

Hallo Folkert 

Ja dat klopt maar ik heb het kinderslot er al afgehaald. Dus dat is het ook niet.

Maar als nog bedankt voor je reactie!

Gr Lena

Reputatie 7

Hi @Lenanijland, hmm wat dat is een vreemd. Ik zou nog 1 ding willen proberen, wat gebeurt er wanneer je handmatig de zenders probeert te kiezen? Dus door echt de cijfers van het kanaal in te toetsen die je wil bekijken, zie je de zenders dan wel? 

Hi @Brian ja dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt ook niet! Dus ik weet ook niet meer?!

Mvg Lena

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Lenanijland, fijn dat je het hebt geprobeerd! Ik was op zoek naar een andere oplossing, maar toen viel mij op dat je het TV pakket twee uur geleden uit je abonnement hebt laten halen. Wil je graag alsnog van dit pakket genieten of houd je het voor gezien? Gelukkig heeft de telefonische collega er zo te zien al voor gezorgd dat de kosten voor het TV pakket deze maand gecrediteerd zullen worden!

Hi @Cal 

Ja heb ze uit laten zetten en heb nu voor het Ziggo pakket gekozen kijk toch liever F1 en Voetbal 🤭 maar in ieder geval bedankt!

En je collega heeft alles perfect geregeld!

Mvg Lena

Hoi ook al is me andwere vraag nog niet opgelost t werkf teminste nog wdl maar hen even weer watanders ook nog ik heb extra thema pKket voor tv maar kan nergens dd kanaal nummers vinden van mijn extra pakkete alleen name van de kanalen zonder de kanaal nummers 

 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Jari bkp Al de zenders op een rij. Zet even je Favorieten uit zodat je al de zenders te zien krijgt.

Reputatie 7
Badge +16

@Jari bkp Lees op onze servicepagina hoe je de Favorieten kunt instellen, indien je ze hebt aanstaan: Favorietenlijst instellen | T-Mobile Thuis! 😄

Reageer