Beantwoord

Meerdere problemen met de Entone TV box bij voornamelijk opnames en afspelen hier van


Beste lezer,

Ik heb een aantal problemen met de bij T-Mobile Thuis geleverde Entone TV box (bij voornamelijk opnames). Het is een heel lijstje geworden welke ik in de afgelopen periode heb samengesteld. Wellicht herken je een van de onderstaande problemen. Let's go!

Blokjes bij afspelen van opnames
Wanneer dit gebeurt moet je het afspelen stoppen en het afspelen helemaal opnieuw starten, de blokjes zijn dan meestal verdwenen. De blokjes zijn dus niet opgenomen, maar worden tijdens het afspelen van een opname zichtbaar, overigens niet altijd maar wel regelmatig. Voor- en achteruit spoelen heeft geen invloed, de blokjes blijven dan zichtbaar.

Sporadisch blokjes bij live TV
Soms zijn er blokjes zichtbaar bij live TV kijken, meestal is dit op te lossen door even te zappen naar een andere zender. Overigens komt dit probleem sporadisch voor, maar lijkt dit zich vaker te herhalen wanneer het eenmaal is voorgekomen. De TV box dient dan opnieuw opgestart te worden (stroom van het apparaat).

Problemen bij herhalende opnames
Ingestelde opnames voor programma's blijven opgenomen worden ook al is het programma afgelopen en niet meer op de buis. Het lijkt alsof de opname puur op een vaste tijd op herhalen per week is ingesteld en er niet naar de gids en/of naam van het programma gekeken wordt of het programma überhaupt nog wel in de gids staat. Als je vervolgens via 'Gepland > Programma > Verwijderen alle herhalende opnames' het programma’s wilt verwijderen, dan werkt deze optie niet en dus moet je stuk voor stuk de geplande opnames voor dit programma verwijderen.
Dit werkt nogal frustrerend en dus kies ik er vaak voor om ALLE geplande opnames te verwijderen waardoor de lijst leeg is en alle op te nemen programma’s weer toegevoegd moeten worden. Maar als je vervolgens na een dag/paar dagen weer in de lijst met geplande opnames kijkt, dan staan er soms weer een aantal programma’s tussen die zijn verwijderd en die zeker niet meer op de buis zijn en ook niet in de gids staan vermeld.

Daarnaast worden niet alle ingeplande opnames weergeven in de lijst met geplande opnames, want bij het instellen van een programma wordt er soms de melding gegeven dat er al een opname is ingepland van het programma met dezelfde informatie… ofwel, de opname lijkt wel ingepland maar deze is niet zichtbaar in de lijst bij Gepland.

Programma’s worden soms dubbel opgenomen
De ene opname volgt dan de begin- en eindtijd van de gids en de andere opname neemt volgens de door ons zelf ingestelde extra tijd voor en na het programma op (5 minuten voor en 15 minuten na).

Mediabox is traag met met voor- en achteruit spoelen
Wanneer je bij het voor- en achteruit spoelen op PLAY drukt dan schiet je vaak 10 seconden verder voordat het afspelen begint. Dit verbetert niet na het opnieuw opstarten (stroom van het apparaat). Overigens gebeurt het ook vrij regelmatig dat het zappen tergend traag gaat, maar dit lijkt niet altijd een probleem te zijn.

Geen informatie bij de omschrijving van de opname
Dit terwijl deze informatie wel in de gids stond op het moment van opname. De titel en tijdstip wordt overigens wel goed weergegeven. Is de omschrijving toe te voegen bij de opnames?
icon

Beste antwoord door Glassertje 25 June 2019, 23:43

Bekijk origineel

22 reacties

@T-Mobile zijn een of meerdere genoemde problemen bij jullie bekend? Het zou fijn zijn als hier iets aan gedaan kan worden.

Om alvast wat antwoorden te geven:
  • Het ligt niet aan het modem (deze functioneert prima en is ook al gereset)
  • Het ligt niet aan de bekabeling, deze is goed aangesloten en uit frustratie heb ik zelfs een nieuwe kabel aangelegd
  • Zowel de TV box en modem zijn al meermaals gereset (de TV box soms iedere dag)
Het is jammer dat het de laatste tijd zo moeizaam gaat met de TV box, want wij hebben er hier thuis lange tijd veel plezier van gehad. In eerste instantie had ik ook zoiets van "Oh, ze updaten de boel vaak en dus zal het wel beter worden". Maar toch moet ik constateren dat het eigenlijk bij iedere update van de TV box juist minder goed lijkt te gaan.

Omdat T-Mobile nieuwe updates aangekondigd heeft voor komende nachten, ben ik dus zeer benieuwd of het verbetering geeft en of de bovengenoemde problemen hier mee minder worden of zelfs opgelost worden.
Reputatie 6
Hallo @Erik072 Welkom op het forum.

Ik heb dezelfde ontvanger en ik herken wel een paar problemen die opgelost zijn door de Guidion monteur en mezelf. Misschien heb je wat aan mijn ervaring en oplossingen..

Dat blokjes in beeld heb ik ook gehad, alleen moest ik even rebooten voor het weg was en iedere 2 dagen kwam het terug. Rete irritant. Waar ik op uit kwam was de utp kabel tussen mijn router en de media converter, let wel ik heb het modem van T-Mobile niet in gebruik en zit op glasvezel. Ik weet jouw setup niet. Mocht je alleen de T-Mobile modem hebben en glasvezel hebben, check dan of de utp kabel tussen het modem en de media converter geen rode kabel is. Guidion was hier geweest voor ander tv probleem (tv signaal te laag dus beeld zag er soms niet uit) en die vertelde dat daar hele slechte tussen zitten. UTP vervangen (een gele) en mijn probleem was opgelost. Deze rode kabels worden uitgegeven door vooral KPN. Misschien heb je daarom ook wel blokjes bij het opnemen, omdat je signaal te laag is. Als je belt naar de klantenservice kunnen ze jou meteen vertellen wat de kwaliteit is van jouw tv signaal. Toen die te laag was, hebben ze meteen een monteur ingeplant.. Mijn modem werd voor de zekerheid ook meteen vervangen. Maar dit zou ook de blokjes kunnen veroorzaken.

De herhaalde opname: Dit is niet zoals bij KPN dat je een (serie) terugkomende opname toevoegt en dat die opnames stoppen als de serie afgelopen is. Dit kan ook (nog) niet want bij de EPG gegevens staan de seizoen of afleveringsnummers niet. Als je een herhaalde opname instelt, dan blijft die net zo lang iedere week of dag, hoe je het instelt, opnemen tot de harddisk vol is. Volgende probleem met herhaalde opnames is dat niet ieder programma iedere week op het zelfde tijd uitzend, terwijl serie opnames zoals bij KPN ik dacht volgens een programma id, zodat het programma herkend werd. Dus daar zit het probleem. Serieopname is wel een wens. Daar is zelf een topic over.

Dubbel opnemen heb ik geen last van.

Dat de box traag is met vooruit en achteruit spoelen heb ik alleen bij 16x, dan duurt het even voor de box reageert en in het begin kon ik dan de andere kant weer uitspoelen. Dit heb ik opgelost door een tijdje 16x te spoelen en als laatste 8x en dat werkt prima voor me. Ik spoel alleen de reclames. En EPG van pagina zit een vertraging in, maar dat went.

Geen informatie bij opnames. Daar heb ik geen last van. Een enkele keer is er geen informatie beschikbaar maar is pas 1x gebeurt. Maar dat kan wel eens, niet zo'n probleem.

Als ik zo jouw klachten lees, zou het ook zomaar kunnen dat je ontvanger niet goed is, als bovenstaande allemaal doorgelopen is. Maar daar zal denk ik toch een monteur in beeld komen die het probleem voor je moet oplossen.

Misschien kun je iets met deze informatie, anders heb ik mijn best gedaan. 😀
Reputatie 7
Hey @Erik072,

Bedankt voor je uitgebreide bericht! Zo te zien heb je al veel zelf uitgesloten, top! Ervaar je na de laatste update nog steeds problemen met je TV Box? Zo ja, dan wil ik graag op afstand je TV Box van een fabrieksreset voorzien. Let wel op dat hiermee alle opnames komen te verdwijnen. Zoals Glassertje al terecht aangeeft zou het probleem ook in je TV Box kunnen zitten. Daarmee sluiten we dat in ieder geval uit. Ik hoor graag of je hiermee akkoord gaat!
@Piotr Sorry dat ik even inbreek hier, ik lees laatste update, waar kan ik vinden wanneer en welke updates er worden uitgerold, heb me al ongans lopen zoeken daarnaar, maar kom er niet achter.

Moet nog even in de box kijken welke er nu in staat bij mij.
Reputatie 6
@Doornekamp33 ik heb wat gezocht en het enige wat ik gevonden krijg is dat de laatste update van 11 en 12 maart is. klik Gezocht op Community en Google.

Waar ik me wel aan erger, is dat nergens te vinden is welke firmware versie de laatste is.

Updaten mat mag best wat vaker als je de history ziet. Neem een voorbeeld aan KPN, deze update zijn ontvangers iedere maand
Beste @Glassertje en @Piotr,

Bedankt voor jullie reacties. Het is mede gezien de berichten vanuit de community wel duidelijk dat er meer problemen ervaren worden met de Entone TV box.

@Piotr, over de updates kan ik nu nog niet veel zinnigs zeggen. En zoals @Glassertje terecht aangeeft, ik kan ook nergens controleren of er überhaupt updates zijn geïnstalleerd op de TV box omdat T-Mobile heel weinig informatie geeft over de updates en ook is nergens iets van versieinformatie te vinden.

Maar een fabrieksreset is prima, graag zelfs. Wij houden er hier rekening mee dat de box dan leeg is, er staat nu toch al nauwelijks iets op. Dan kan ik denk ik over een paar dagen laten weten hoe de box reageert, of hoe deze juist niet reageert zoals het wel zou moeten.


@Glassertje, dan om even op jouw reacties terug te komen.

Dat blokjes in beeld heb ik ook gehad, alleen moest ik even rebooten voor het weg was en iedere 2 dagen kwam het terug. Rete irritant. Waar ik op uit kwam was de utp kabel tussen mijn router en de media converter, let wel ik heb het modem van T-Mobile niet in gebruik en zit op glasvezel. Ik weet jouw setup niet. [...]


Ik heb nauwelijks of geen blokjes bij LIVE televisie kijken, het probleem is echt puur bij het afspelen van een opname. Wanneer ik de box reset (soms pas na twee keer resetten) zijn de blokjes verdwenen bij het afspelen van een opname. De blokjes zijn dus NIET opgenomen maar ontstaan bij het afspelen. Derhalve kan ik met 90% zekerheid zeggen dat het niet ligt aan de bekabeling.

Mijn setup is 100Mbps DSL met een Huawei modem, dus geen converter. De UTP gaat direct vanuit poort 3 of 4 (beide getest) op het modem naar de Entone TV box.

Voor de overstap naar T-Mobile heb ik bij KPN gezeten en heb ik ook nauwelijks tot geen problemen gehad met blokjes bij LIVE televisie kijken, hetzelfde als nu. Soms heb ik wel blokjes gehad bij het afspelen van een opname, maar de manier waarop de mediabox van KPN werkt is dan ook niet vergelijkbaar en heeft wel voldoende bandbreedte nodig omdat opnames gestreamt worden uit de 'cloud'. Maar eigenlijk heb ik nu meer problemen met afspelen van opnames vanaf een mediabox met harddisk dan dat ik had met streaming media.


De herhaalde opname: Dit is niet zoals bij KPN dat je een (serie) terugkomende opname toevoegt en dat die opnames stoppen als de serie afgelopen is. Dit kan ook (nog) niet want bij de EPG gegevens staan de seizoen of afleveringsnummers niet. [...]


Kijk, dat is duidelijk en dan is dit niet anders. Ik had wel het vermoeden dat het zoiets als met programma ID's moest zijn, beetje zoals vroeger Showview werkte. Bij KPN ging het inderdaad zonder problemen, op een enkel programma na.


Dubbel opnemen heb ik geen last van.


Oke, goed om te weten. Misschien is dit dus een mogelijk probleem omdat de TV box wellicht niet helemaal zuiver is. Zal het in de gaten houden of dit weer eens voor komt.


Dat de box traag is met vooruit en achteruit spoelen heb ik alleen bij 16x, dan duurt het even voor de box reageert en in het begin kon ik dan de andere kant weer uitspoelen. [...]


Ja, dit doen wij dus ook steeds. Maar bij ons reageert de box soms al zwaar traag als we met 8x door- of terugspoelen. Vaak na wederom een reset is dit weer een tijdje redelijk.


Geen informatie bij opnames. Daar heb ik geen last van. Een enkele keer is er geen informatie beschikbaar maar is pas 1x gebeurt. Maar dat kan wel eens, niet zo'n probleem.


Oke, dit is dus wel een dingetje. Omdat er dus geen duidelijke informatie in de titel of omschrijving wordt weergegeven zoals het seizoen of de aflevering, is een bepaalde aflevering maar moeilijk terug te vinden als je er meerdere hebt met dezelfde titel. Dit was bij KPN dus een stuk duidelijker en ook hier kreeg je informatie over het opgenomen programma bij te zien. Nu zie ik dus echt 0,0 informatie bij het opgenomen programma, enkel de titel.


Wij wachten dus de reset door @Piotr even af en mogelijk ook een update van de TV box en dan laat ik het over een paar dagen weten of er verbetering is, of niet. Maar we gaan uit van het positieve.

Wel bijzonder dat T-Mobile alleen een fabrieksreset kan uitvoeren, wellicht ook iets voor de toekomst dat de gebruikers dit zelf kunnen doen? Dan had ik dit namelijk al veel eerder gedaan.
Reputatie 6
Je hebt inderdaad gelijk dat vele niet blij met de ontvanger zijn. En anno 2019 kan het echt wel beter. Had wel het gevoel na de overstap, of ik terug in de tijd geworpen was. Heb er echt aan moeten wennen. Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt, zeggen ze wel eens.

Ik heb 2 foto's waarop je kan zien dat er informatie bijstaat, hoe het er dan uit ziet, krijg je een beetje een idee. Bij series is het gewoon **** zal het netjes houden. Ik heb geen flauw idee welke seizoen of serie ik aan het kijken bent. Enige wat ik wel weet is dat de nieuwste bovenaan staan en hier ga ik soms nog mee de mist in. De missende data die je bij KPN had, mis ik zeker weten.



Verder ben ik van mening dat die tv boxen best wat meer updates mogen hebben. Nu lijkt het net of het allemaal niet belangrijk genoeg is. Ze hebben best nog een achterstand in te halen ten aanzien van de concurrent.Al hebben ze toch al wat stappen gemaakt.

Het is inderdaad bekend dat als de tv ontvanger traag wordt je moet rebooten. Zou niet nodig moeten zijn vind ik.

Er is wel een herstart optie, kun je kiezen uit gebruikers interface of set top box . Hun reset moet je denk ik gegevens opnieuw ingeven, raad ik zo

Maar al met al voor de tv die ik kijk en wat ik bespaar, ben ik dik tevreden. Hopelijk wordt jouw probleem opgelost.

Owja denk ik nu aan. Ik zie alleen blokjes met afspelen na het spoelen en je drukt op play. Dat is een fractie en dan is het weg.
@Glassertje, wederom bedankt voor je heldere informatie.

Ja, met dat je inderdaad even terug de tijd in bent gegooid ben ik het zeker mee eens. Maar het belangrijkste is wel, zoals jij ook terecht aangeeft, wat je voor TV en internet bij T-Mobile betaalt vergeleken bij KPN en zeker bij Ziggo, mogen we eigenlijk niet zo veel zeuren.

Maar toch... er zijn zo veel issues blijkbaar met deze box dat je je toch afvraagt of T-Mobile het eigenlijk ooit gaat oplossen. En ook vraag ik mij af of eventuele betere/nieuwere boxen uitgeven wellicht geen betere optie is dan het steeds maar pleisters plakken. Op den duur houdt het ergens op natuurlijk en loop je tegen de grenzen en technische beperkingen van het apparaat aan.

Maar om dan nog even terug te komen op jouw antwoorden;

Ik heb 2 foto's waarop je kan zien dat er informatie bijstaat, hoe het er dan uit ziet, krijg je een beetje een idee. Bij series is het gewoon **** zal het netjes houden. Ik heb geen flauw idee welke seizoen of serie ik aan het kijken bent. Enige wat ik wel weet is dat de nieuwste bovenaan staan en hier ga ik soms nog mee de mist in. De missende data die je bij KPN had, mis ik zeker weten.


Ik zie nu toch een klein verschil en moet toch een kleine rectificatie plaatsen vanwege mijn eerdere foute berichtgeving; de informatie blijkt bij enkele opnames wel aanwezig, maar vaker niet dan wel en in beide schermen (zowel overzichtsweergave als lijstweergave). Frappant is ook dat er bij meerdere opnames van hetzelfde programma maar één keer informatie wordt weergegeven en bij de overige opnames van hetzelfde programma niet... vreemd en zeker irritant. Om het dan nog maar niet te hebben over opnames van series, dat is ronduit "Kwalitatief Uitermate Teleurstellend" zeg maar.

Er is wel een herstart optie, kun je kiezen uit gebruikers interface of set top box . Hun reset moet je denk ik gegevens opnieuw ingeven, raad ik zo


Ja, deze resetopties gebruik ik niet. Ik ben meer van de stekker (adapter) uit de wandcontactdoos trekken, zeker weten dat het apparaat geen prik meer krijgt. Dan wacht ik zeker een minuut en steek de adapter terug in de wandcontactdoos (stopcontact). Overigens reset ik op deze manier altijd door ook de UTP stekker uit de TV box te halen, tot de melding "Geen verbinding" in beeld komt, dan steek ik de UTP stekker terug en kan ik na ongeveer een minuutje weer TV kijken.

Ik wacht nog maar even een fabrieksreset van @Piotr, @Sander of een andere moderator van @T-Mobile af. Dan kunnen we weer verder kijken. Maar zoals ik het een beetje hoor is het gewoon een nukken van het apparaat en moeten we er mee leren leven.

Daarom @Glassertje, bedankt voor het meedenken en ik laat zeker nog even van mij horen.
Reputatie 6
Toch nog een kleine bericht van mijn kant. Je zegt dat je bij hetzelfde programma met meerdere opnames maar 1x een beschrijving krijgt. Hier heb ik nog altijd zo lang ik ben deze club zit, denk 1.5 maand bij iedere opname een beschrijving gehad.

Je hebt het erover dat er veel issues met deze ontvangers zijn. Buiten dat het spoelen op 16x traag reageert, als je op play drukt en scrollen door de EPG, als die van bladzijde wissled heel traag gaat, maar ben er wel aan gewend inmiddels, heb ik verder geen problemen ermee. Ik kan niks opnoemen.

Probleem is gewoon denk ik, zolang die niet uit elkaar valt wordt die terug uitgeleverd. Heb al schrijnende verhalen gezien van klanten waar het display flink bekrast was onder andere. Reactie T-Mobile was, zolang die het nog doet, geven we die gewoon uit. We houden van besparen. Als je zo goedkoper moet zijn, kan nooit gezond zijn.

In ieder geval succes en hopelijk wordt ook jouw probleempjes opgelost.
@Glassertje

Je zegt dat je bij hetzelfde programma met meerdere opnames maar 1x een beschrijving krijgt. Hier heb ik nog altijd zo lang ik ben deze club zit, denk 1.5 maand bij iedere opname een beschrijving gehad.


Ja, een mooi voorbeeld; ik heb het programma 'Beau en de Veteranen' opgenomen om later eens terug te gaan kijken. Maar omdat de box gereset zal worden zijn de opnames inmiddels allemaal bekeken. Maar hierbij heb ik maar bij één van de totaal drie opnames van hetzelfde programma maar informatie. Dit is niet altijd een probleem, maar bij opnames van het programma CSI is dit een ander verhaal. Als je dan in je overzicht alleen maar CSI ziet staan en je geen omschrijving hebt, dan is het zoeken welke opname eerder is opgenomen en uiteindelijk raak je compleet in de war met de volgorde.

Maar het weergeven van informatie of seizoen/aflevering lijkt mij toch iets essentieels. Het zal ongetwijfeld niet zo simpel zijn als wij ons nu voorstellen.

Verder kan ik prima aan een aantal problemen wennen hoor en hoor je mij ook niet echt klagen. Als het zo is zoals het is, dan ja... is het zo. Hopelijk lost de fabriekreset de nodige issues op en kunnen wij televisie kijken weer ervaren zoals het aan het begin was, gewoon prima.

Bedankt weer!
Reputatie 6
@Erik072

De ontvanger neemt op van onder naar boven. Dus de onderste is de oudste aflevering. Ga hier vaak zelf het schip nog mee in hoor. Maar heb het dan vrij snel door.

Dat serieopname is een veelgevraagd iets, het staat op de lijst. Hopelijk zien we het nog ooit ook.
Reputatie 7
Hey @Doornekamp33,

Bij grotere onderhoudswerkzaamheden en/of updates brengen we klanten per e-mail op de hoogte. Ook plaatsen we een topic hier op de Community met meer informatie. Ik zie dat de laatste onderhoudswerkzaamheden in de nachten van 17 op 18 juni en op 19 op 20 juni zijn geweest.☺️

Hoi @Erik072,

Op dit moment kan ik jammer genoeg jouw modem niet bereiken waardoor ik je TV Box niet kan resetten. Ik wil je vragen om jouw modem heel even van het stopcontact af te halen en vervolgens ons een seintje te geven. Dan voer ik of mijn collega graag een fabrieksreset uit op je TV Box. Sorry voor het ongemak!
Hallo @Piotr,

Oh, dat is vervelend. Inmiddels heb ik het modem en de TV box even van de prik gehaald voor een minuut of wat. Dus mocht je kans zien om de TV box te resetten, ga je gang!

Bedankt alvast!
@Piotr, ik heb nog niets van je vernomen.

Mijn vraag is even of je nog de kans gehad hebt om de TV box te resetten, of dat je nog steeds problemen hebt de TV box te bereiken. Of heb je een idee wanneer je verwacht de TV box te kunnen resetten? Dank je wel!
Reputatie 7
Hi @Erik072, bedankt voor de restart. Gek genoeg kan ik je TV Box nog steeds niet op afstands resetten. Ik kan zien dat de TV Box aangesloten is maar ik kan hem niet op afstand uitlezen. Zou je onderstaande stappen eens willen proberen? Hiermee meldt de TV Box zich opnieuw aan en ik hoop dat hiermee de problemen worden verholpen:

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
@Brian en @Piotr,

Misschien dat er dan toch echt een probleem met de TV box is, want ik heb deze maar ook het modem meermaals gereset afgelopen dagen volgens het hierboven genoemde stappenplan.

Ik ga vanavond het modem en de TV box nogmaals resetten volgens het bovenstaande stappenplan.

Eerlijk gezegd vraag ik mij af of dit dan wel werkt, maar we gaan het zien.
@Brian en @Piotr,

Inmiddels is het modem en de TV box gereset.
Reputatie 7
Hi @Erik072, mooi dat het is gelukt! Maakt het nog verschil of blijven de problemen bestaan? Als dit laatste het geval is dan kijk ik graag of ik iemand langs kan sturen om te kijken of we een oplossing kunnen vinden.
@Brian, ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Ik gaf aan het modem en de TV box te hebben gereset omdat dit nodig was voor jullie om de TV box te kunnen benaderen.

Ofwel, de box heeft van T-Mobile nog geen fabriekreset gehad en ik wacht hier nog steeds op. Maar even serieus, hoe lang moet zoiets duren en waarom is iets simpels als een fabriekreset niet gewoon door ons als klant uit te voeren?
Reputatie 7
Hi @Erik072, excuses, dan heb ik je inderdaad verkeerd begerepen. En terecht punt, de 510 kan als je klant wél zelf een fabrieksreset geven door het kleine pinnetje in te drukken, maar de 515 (met opnamefunctie) heeft deze functionaliteit niet. Ik kan je TV Box nog steeds niet uitlezen wat erg vreemd is, ik wil daarom toch even onze technische dienst inschakelen om te bekijken hoe dit kan en uiteraard om de TV Box een reset te geven. Je ontvangt binnen een aantal werkdagen bericht van mijn collega's!
@Brian, bedankt voor je reactie.

Het is vreemd dat je de TV box nog steeds niet kunt benaderen, maar dit geeft mogelijk aan dat er dus echt een probleem is met de box. Maar je hoeft dit voor mij niet verder te onderzoeken.

Inmiddels heb ik onder de druk van de vrouw des huizes, die hier de regie heeft over de afstandsbediening, besloten om te vertrekken bij T-Mobile Thuis. Wij zullen medio augustus overstappen naar Ziggo.

T-Mobile heeft mooie producten en een geweldig mobiel telefonienetwerk. En eigenlijk alles is technisch te regelen via het dashboard nadat je bent ingelogd, heerlijk! Maar het product T-Mobile Thuis is toch wat te prematuur of te eenvoudig uitgevoerd. Iets wat andere partijen allang hebben is bij T-Mobile Thuis nog in ontwikkeling en een reset van een TV box is bijvoorbeeld niet mogelijk. Wij hebben dit een jaar geprobeerd, maar helaas houdt het hier op.

Ik wil jou en de anderen die hebben geholpen bedanken voor de tijd en de moeite die jullie hebben genomen.
Reputatie 7
Hey @Erik072,

Heel jammer om te horen dat je ons gaat verlaten! En er staan nog zulke mooie dingen gepland dit jaar. Ik wil je in ieder geval bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in ons hebt gehad. Hopelijk zien we je in de toekomst wel weer terug!☺️

Reageer