We zijn in mei overgestapt op T-Mobile, na ongeveer een half jaar eerder ingeschreven te hebben nav de reclames bij ons in de buurt. Nadat alles geregeld was, werd mij pas duidelijk dat de tv boxen met opnamefunctie niet meer uitgegeven werden, vanwege de overstap naar cloud opnames. Sindsdien heb ik zelf al enkele keren gevraagd naar een update en ik lees ook op dit forum dat ik niet de enige ben die ongeduldig begint te worden. Ik vind de communicatie hierover erg slecht. We krijgen steeds opnieuw te horen dat er geen uitspraak wordt gedaan over wanneer je aangesloten wordt. Je kunt als je geluk hebt via een privébericht aan een van de moderators te horen krijgen of je in de volgende upgraderonde zit en daar moet je het dan maar mee doen. Waarom zijn jullie niet gewoon open over de uitrol en kun je niet gewoon je eigen status zien op de site? We zitten nu al maanden zonder opnamemogelijkheid en ik begin het een beetje zat te worden. Ik had er begrip voor dat zo'n uitrol een complexe zaak is en niet over een dag ijs kan gaan, maar doordat het zo lang duurt en jullie zo krampachtig zijn in de communicatie is dat begrip wel vervlogen inmiddels...
Beste antwoord door Demi van Odido
Bekijk origineel