Beantwoord

Migratie naar het vernieuwde T-Mobile TV platform om te kunnen opnemen

  • 6 December 2020
  • 5 reacties
  • 305 Bekeken

We zijn in mei overgestapt op T-Mobile, na ongeveer een half jaar eerder ingeschreven te hebben nav de reclames bij ons in de buurt. Nadat alles geregeld was, werd mij pas duidelijk dat de tv boxen met opnamefunctie niet meer uitgegeven werden, vanwege de overstap naar cloud opnames. Sindsdien heb ik zelf al enkele keren gevraagd naar een update en ik lees ook op dit forum dat ik niet de enige ben die ongeduldig begint te worden. Ik vind de communicatie hierover erg slecht. We krijgen steeds opnieuw te horen dat er geen uitspraak wordt gedaan over wanneer je aangesloten wordt. Je kunt als je geluk hebt via een privébericht aan een van de moderators te horen krijgen of je in de volgende upgraderonde zit en daar moet je het dan maar mee doen. Waarom zijn jullie niet gewoon open over de uitrol en kun je niet gewoon je eigen status zien op de site? We zitten nu al maanden zonder opnamemogelijkheid en ik begin het een beetje zat te worden. Ik had er begrip voor dat zo'n uitrol een complexe zaak is en niet over een dag ijs kan gaan, maar doordat het zo lang duurt en jullie zo krampachtig zijn in de communicatie is dat begrip wel vervlogen inmiddels...

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 9 December 2020, 14:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @PjotrSt Ik zie toevallig dat jij gisteren bent overgezet naar het nieuwe T-Mobile TV platform. Super! Voor de andere wachtende klanten: Momenteel zijn we bezig om dagelijks zo'n 1000 klanten over te zetten naar het nieuwe platform. De groep die nu overgezet worden voldoen aan de volgende voorwaarden:

  1. DSL-klanten met een Aria 610 Interactieve TV Box, alle modems.
  2. Glasvezel klanten met een Aria 610 Interactieve TV Box en een Zyxel internetmodem. 

Wanneer je aan de beurt bent om overgezet te worden, dan ontvang je van ons altijd een melding. We sturen een week van tevoren een e-mail en een dag voor de migratie sturen wij nog een SMS. Wij hebben verder geen inzicht in welke klanten precies per dag worden overgezet, maar weet dat we achter de schermen hard werken om iedereen zo snel mogelijk over te zetten naar het nieuwe platform zonder het platform te overbelasten!

@Demi kan jij zo inschatten wanneer ik word overgezet naar het nieuwe tv platform? Ben abonnee sinds juni 2020.

Groet Jan

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Okso75,

Leuk dat je graag naar onze nieuwe platform over wil stappen! Ik heb ons systeem doorgespit en zo te zien word je in de komende 2 weken naar ons nieuwe TV platform overgezet. Wij stellen je op de hoogte van de exacte datum zodra deze in zicht komt. Ik weet zeker dat het je zal bevallen! :smile:

Ok dan!! Weet inmiddels hoe het werkt m'n vriendin zit al op het nieuwe platform. Eindelijk gemiste programma's direct terugkijken via tvgids.

Top!!

Reageer