Beantwoord

Missende TV zenders en vragen aan Community

  • 16 February 2021
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Aangezien de klantenservice van tmobile geen antwoord kan geven op mijn vraag hoop ik dat er binnen de community mensen weten wat we hier het beste kunnen doen

Situatie: Sinds 5 januari zouden wij TV en internet ontvangen van tmobile. Nog altijd hebben we geen TV (de zenders zijn zwart) en er word geen oplossing geboden. Al 2 keer is onze vraag naar de “technische dienst” doorgezet die onze ticket al 2 keer automatisch op “oplossen” heeft gezet. De man zojuist aan de telefoon heeft toegegeven (na 40 minuten) dat er niets is dat hij kan doen dan weer een taak aan te maken voor de back office. 

Onze vraag aan de community:

  • Volgens de klantenservice is het niet mogelijk om ons thuis abbonement op te zeggen met daarbij toebehorende 2 mobiel abbonementen, heeft er iemand hier ervaring mee hoe dit wel te kunnen doen?
  • Volgens de klantenservice is het niet mogelijk om service te ontvangen. Wij moeten over een paar dagen weer bellen (communicatie vanuit tmobile bestaat niet) en een monteur sturen is onmogelijk, heeft er hier iemand ervaring mee?

Ik hoop dat we hier wel antwoord krijgen op de vragen die we hebben.

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 19 February 2021, 12:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

Zo te lezen ben je niet de enigste hier op het forum , werk aan de winkel voor Tmobile . Hoop voor jou dat het gauw op gelost wordt !

Reputatie 7
Badge +14

Op vraag 1 heb ik wel een antwoord. Mocht je internet willen opzeggen, dan geldt dat niet voor mobiel. Die moet je apart opzeggen. Er is wel een koppeling voor klantenkorting, maar looptijd kan bijvoorbeeld al verschillen. Maar als alle producten iit contract zijn , is het daarmee maandelijks opzegbaar. Dus met een opzegtermijn van 1 maand.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @DriesCaroline , ik heb voor je gecontroleerd wat de status hiervan is. De laatste update over de TV issues is van gisteren. Het is momenteel in behandeling bij het TV Team. In de tussentijd kan je eventueel gebruikmaken van TV Anywhere. Je kan deze ook eventueel streamen naar de TV met bijvoorbeeld Google Chromecast of met het gebruik van Airplay. Ik hoop dat het snel is opgelost! :fingers_crossed_tone2:

Als antwoord op vraag 2, een monteur sturen kan wel, alleen is het in deze situatie niet van toepassing. Als er iets aan de achterkant met de doorgifte van het signaal van de commerciële zenders niet goed gaat, dan kan een monteur hier weinig aan veranderen. Om deze reden heeft de technische dienst het doorgezet naar het TV Team om het op te lossen.

 

Reageer