Beantwoord

Missende zenders, alleen publieke omroepen beschikbaar

  • 13 April 2021
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Beste lezer,

Sinds 30 maart heb ik al geen andere zenders meer behalve die van de publieke omroep, die tevens ook nogal eens haperen. De enige manier om dit te verhelpen is om programma gemist te doen en dan terug naar Live TV te gaan. Ik heb hier nu al drie keer over gebeld, de eerste keer op 30 maart. Dit zou zo snel mogelijk opgelost worden. Nu belde ik gisteren en toen zei de medewerker dat er helemaal niets met het ticket gedaan was en dat hij een nieuwe ging aanmaken en dat ik m'n mail in de gaten moest houden. Maar ik heb wederom geen bevestiging of iets gekregen waaruit blijkt dat het nu wel wordt opgepakt. Bovendien betaal ik nu dus al ruim twee weken voor iets wat ik niet ontvang. Hoe weet ik  dat het nu wel wordt opgepakt? En kan ik nog ergens aanspraak maken op compensatie? Ik heb de afgelopen twee weken al verschillende keren de powerflip en alle andere zelfhulp methodes gebruikt, zonder resultaat. 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 14 April 2021, 15:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @RayenMarit geen zorgen! Het ticket is inmiddels opgepakt. Er staat hier inmiddels een incident voor open bij de juiste afdeling voor nader onderzoek. Onze prioriteit is uiteraard om alles eerst weer werkend te krijgen. Wanneer dit het geval is, kan ik zeker kijken voor een vergoeding voor de periode dat je niet optimaal gebruik hebt kunnen maken van het TV abonnement. Wel zo eerlijk natuurlijk! :wink:

Reputatie 7
Badge +8

@RayenMarit Er heeft afgelopen week een wijziging plaatsgevonden op jouw TV Box, ik ben benieuwd of alle kanalen nu ook weer voor jou zichtbaar zijn. Zou je dit mij kunnen laten weten? Dan kan ik dit voor jou terugkoppelen naar de juiste afdeling. Bedankt!

Hoi Demi,

 

Dat klopt! We moesten opnieuw inloggen en daarna werkte alles plots weer. Een collega van je heeft (geloof ik) donderdag gebeld voor de afhandeling. In ieder geval nog bedankt voor je follow-up!

Met vriendelijke groet,

Raymond

Reageer