Beantwoord

Mobile tv

  • 28 November 2018
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

Wat houdt interactieve tv allemaal in want ik kan geen programma's terugkijken op mijn tv box... En geen programma's opnemen. Kan iemand helpen 🙂
icon

Beste antwoord door TAVL 28 November 2018, 11:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Marcov93

Welkom bij T-Mobile Thuis. Het is altijd even wennen als je een nieuw product of dienst afneemt. Heel begrijpelijk dat jij je afvraagt hoe het werkt. Ik zal een aanzet geven.

Interactieve TV is volop in ontwikkeling bij T-Mobile en er is steeds meer mogelijk.

  • Begin gemist is bij een steeds groter aantal zenders mogelijk. Om een programma opnieuw te starten gebruik je de blauwe knop op de afstandbediening. Let wel; je kunt via de box enkel opnieuw beginnen zolang het programma loopt. Via de TV Anywhere app kun je langer terugkijken en streamen via bijvoorbeeld Chromecast of AppleTV. Het is de bedoeling dat dit ook via de box mogelijk wordt. Helaas is er geen termijn voor te geven.
  • Uitzending gemist is beperkt mogelijk voor NPO en SBS zenders en indien beschikbaar ook Fox Sports. Dit is terug te vinden in het menu onder de noemer uitzending gemist.
  • Opnemen vindt plaats via de settopbox op een harddisk. Hiervoor moet de box wel geschikt zijn. De reguliere box ondersteund dit niet. Ik begrijp dat je het opnemen pakket afneemt? Dan zou dit in het menu terug te vinden moeten zijn.
  • Pauzeren was in het verleden niet mogelijk. Tegenwoordig bij enkele zenders. Als je de settopbox met harddisk afneemt dan kun je alle zenders pauzeren en eventueel vooruit of achteruit spoelen.
  • A la carte vindt je ook terug in het menu. Dit is een unieke dienst gericht op consumenten die geen wirwar aan zenderpakketten willen hebben. Er is een selectie zenders beschikbaar die je voor de duur van een maand tegen vergoeding kunt bekijken.
  • Films en series zijn ook te bestellen via het menu.
In de zenderlijst is een overzicht te vinden van welke dienst voor welke zender beschikbaar is. Hier kun je meer terugvinden over interactieve TV.

Hoop dat ik je hiermee enigszins vooruit heb geholpen. Mocht je vragen hebben: schroom niet.
Dank voor uw info ik kan nog niet vinden of ik het opnemen wel af neem.. dat was wel de intentie 😉
Reputatie 7
Hoi Marco,

Ik heb het direct voor je gecheckt. Ik zie dat je inderdaad eerst een TV Box zonder opnamefunctie had, maar dat je inmiddels een TV Box mét opnamefunctie hebt besteld. Top! Kun je intussen al genieten van het opnemen van de programma's? Vergeet de TV Box zonder opnamefunctie niet naar ons terug te sturen!

Reageer